کد خبر : 2073842 | 11 مهر 1403 ساعت 02:00 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: هالند ناراحت نمیشه، باید مراقبش باشم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، می‌گوید ارلینگ هالند از او ناراحت نیست و به دلیل جلوگیری از آسیب او را زود تعویض کرد.

گواردیولا: هالند ناراحت نمیشه، باید مراقبش باشم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اسلوان براتیسلاوا قرار گرفت و با گل‌های فیل فودن، ایلکای گوندوگان، ارلینگ هالند و جیمز مک‌آتی به برد 4-0 دست پیدا کرد.

پپ گواردیولا پس از بازی در مورد ایلکای گوندوگان گفت:"امروز او در سطحی بازی کرد که می‌دانیم می‌تواند این کار را انجام دهد... در بازی نیوکسل واقعا خوب نبود، شاید یکی از بدترین بازی‌هایی باشد که در 8 یا 9 سال اخیر از او دیدهام... او اما امروز یک بازی فوق العاده انجام داد!"

جیمز مک آتی؟

ما برای او خیلی خوشحالیم! او شایان ستایش است، تمام بازیکنان او را دوست دارند... او در فضاهای کوچک واقعاً خوب حرکت می‌کند. می‌خواهیم کاری کنیم که او احساس کند بخشی از گروه است و بدون شک می‌تواند بازی کند. گاهی به نظر می‌رسد که ما بیشتر از خودش به او اطمینان داریم.

ریکو لوئیس؟

با روشی که ریکو لوئیس بازی می‌کند، هیچ حرفی باقی نمی‌ماند. او همه کارها را انجام می‌دهد.

مربیگری در سیتی؟

مربی این تیم بودن باعث خوشحالی است... من این را دوست دارم! من واقعا این بازیکنان را دوست دارم!

2089396

تعویض ارلینگ هالند؟

ارلینگ هرگز از مربی‌اش ناراحت نمی‌شود... هرگز، هرگز! به عنوان یک مربی، وقتی ارلینگ در زمین است، امنیت و خوشحالی بیشتری دارم. من او را همیشه در زمین نگه خواهم داشت، اما نتیجه 0-3 بود، تقریبا تمام شده بود و با این مقدار بازی که داریم، باید مراقب او باشیم! او در آخرین بازی مقابل نیوکسل یک ضرب بزرگ دید، به همین دلیل پس از نتیجه 0-3 و یک گل فوق العاده تعویض شد.