کد خبر : 2073840 | 11 مهر 1403 ساعت 07:33 | 37.8K بازدید | 3 دیدگاه

جشن همسران 3 ستاره خارجی سپاهان (عکس)

هواداران بانوی زیادی با حضور در استادیوم فولادشهر، به تشویق سپاهان پرداختند.

جشن همسران 3 ستاره خارجی سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و در دور دوم از مرحله گروهی سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان استقلال تاجیکستان بود که در نهایت موفق شد با نتیجه پرگل چهار بر صفر به پیروزی رسیده و شکست در دور اول برابر الوحدات اردن را جبران کند.

حضور پرشور هواداران بانو سپاهان در استادیوم فولادشهر یکی از جلوه‌های خاص این دیدار بود. دختران طرفدار سپاهان، که با اشتیاق و انرژی فراوان به ورزشگاه آمده بودند، با شور و هیجان بی‌نظیر خود، فضای ورزشگاه را به رنگ طلایی درآورده و از ابتدای مسابقه تا لحظه پایان به حمایت از تیم محبوب‌شان پرداختند.

2089440

در تصویر بالا همسران استیون انزونزی، ابوبکر کامارا و برایان دابو (به ترتیب از راست به چپ) را مشاهده می‌کنید که خوشحال از درخشش این سه ستاره خارجی هستند که البته دو بازیکن از این جمع موفق به گلزنی مقابل استقلال تاجیکستان شدند.

این حضور گسترده و هیجانی هواداران بانوی سپاهانی، نه‌تنها بر روحیه بازیکنان سپاهان تاثیر مثبت گذاشت، بلکه پیروزی پر گل چهار بر صفر مقابل استقلال تاجیکستان را نیز به یک شب به‌یادماندنی تبدیل کرد. بازیکنان سپاهان در پایان بازی و با حضور در جایگاه هواداران زن، از آنان تشکر کردند.

یکی از نکات جالب بازی روز گذشته، حضور همسران سه بازیکن خارجی سپاهان در ورزشگاه بود که به تشویق این تیم پرداختند.

عکاس: بهاره غلامی

دیدگاه‌ها