کد خبر : 2073833 | 11 مهر 1403 ساعت 08:33 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

اسلامی تعویضی که برای استقلال جواب نداد

یکی از تعویض‌های نکونام در نیمه دوم دیدار با السد، اسلامی بود که نتوانست روند بازی را تغییر دهد.

اسلامی تعویضی که برای استقلال جواب نداد

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اسلامی که در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر برای استقلال عملکرد خوبی داشت و گل پیروزی‌بخش مقابل شمس آذر را به ثمر رسانده بود، در بازی حساس برابر السد قطر نتوانست انتظارات را برآورده کند. او در ابتدای نیمه دوم به عنوان تعویضی وارد زمین شد و جایگزین مهرداد محمدی شد، اما نتوانست تأثیر مثبتی روی بازی بگذارد و تیمش همچنان با مشکل در خط حمله مواجه بود.

اسلامی در سه هفته ابتدایی فصل یکی از بازیکنان کلیدی استقلال بود و با نمایش‌های درخشان خود توانسته بود توجه بسیاری از هواداران و کارشناسان را به خود جلب کند. با این حال، در هفته‌های اخیر از فرم ایده‌آل خود دور شده و در بازی‌های اخیر استقلال نتوانسته همان تأثیرگذاری قبلی را نشان دهد.

ورود او به زمین در نیمه دوم بازی با السد نیز تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و این نشان می‌دهد که روند افت او همچنان ادامه دارد. استقلال که نیاز مبرمی به حفظ نتیجه یا حتی بهبود آن داشت، نتوانست از حضور اسلامی بهره لازم را ببرد و این مسئله به عنوان یک نقطه ضعف در بازی تیم محسوب شد.

2089376

به نظر می‌رسد که اسلامی باید در تمرینات آینده خود تلاش بیشتری کند تا به فرم خوب ابتدایی فصل برگردد و دوباره به عنوان یک مهره کلیدی در ترکیب استقلال جا بیفتد.