کد خبر : 2073818 | 11 مهر 1403 ساعت 00:58 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

ورود و گلزنی بی‌سروصدا در روسیه کاپ؛

درخشش سحرخیزان، فقط در 3 دقیقه!

مهاجم ایرانی اورنبورگ لحظاتی پس از ورود به زمین مقابل لوکوموتیو موفق به گلزنی شد.

درخشش سحرخیزان، فقط در 3 دقیقه!

به گزارش "ورزش سه"، سعید سحرخیزان مثل بسیاری از مهره‌های فیکس اورنبورگ در لیگ برتر روسیه ازجمله محمد قربانی، در ترکیب دیدار سه‌شنبه شب این تیم مقابل لوکوموتیو مسکو در هفته پنجم روسیه کاپ در ترکیب قرار نگرفت، ولی پس از ورود تعویضی به زمین توانایی و قدرت تاثیرگذاری‌اش را به نمایش گذاشت.

تیم اورنبورگ که در چهار دیدار اخیرش در روسیه کاپ بدون محمد قربانی و در یک بازی ثابت سعید سحرخیزان موفق به کسب پیروزی نشده و چهار شکست داشت، در جدال با لوکوموتیو مسکو باز هم نتوانست به برتری دست پیدا کند ولی تنها گل آنها را این مهاجم ایرانی به ثمر رساند.

اورنبورگ در حالی از ساعت 19 سه‌شنبه شب در ورزشگاه آر.زد.دی آرنا مقابل لوکوموتیو قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد که محمد قربانی تا پایان و مثل تمام بازی‌ها در روسیه کاپ به میدان نرفت و روی نیمکت بود، اما سعید سحرخیزان سه دقیقه پس از ورود به زمین گلزنی کرد.

2089327

سحرخیزان که پیش از این در دو حضور تعویضی و هفت بازی ثابت در لیگ برتر روسیه موفق شده بود چهار گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، در دقیقه 62 مسابقه روسیه کاپ برابر لوکوموتیو مسکو به زمین رفت و بلافاصله با یک فرار عالی گلزنی کرد.

مهاجم 21 ساله ایرانی اورنبورگ با استارت سریع از میانه زمین وارد محوطه جریمه لوکوموتیو مسکو شد و در شرایطی که دو مدافع حریف در کنارش بودند، پاس در عرض کوئرو پالاسیو را با شوت سرضرب تبدیل به گل کرد.