کد خبر : 2073814 | 11 مهر 1403 ساعت 00:40 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

چرخش در ترکیب به سود اینتر با 4 گل

اینزاگی از یک طارمی فوق‌العاده لذت می‌برد!

مصاف اینتر و ستاره سرخ بلگراد با برتری ۴-۰ یاران مهدی طارمی به پایان رسید.

اینزاگی از یک طارمی فوق‌العاده لذت می‌برد!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف اینتر و ستاره سرخ بلگراد در جریان هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان با برتری قاطعانه یاران مهدی طارمی و با نتیجه 4-۰ به سود آنها به پایان رسید.

ویدئو: 354699

در روزی که مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان می‌رفت، این بازی با نمایش فوق تهاجمی شاگردان سیمونه اینزاگی‌ آغاز شد و آنها خیلی زود در دقیقه ۱۱ روی شلیک استثنایی هاکان چالهان اوغلو از روی ضربه ایستگاهی به گل اول رسیدند. عملکرد خوب اینتر در ادامه نیمه راه به جایی نبرد و دو سه موقعیت خوب گلزنی این تیم از دست رفت.

در نیمه دوم باز هم این اینتر بود که با نمایش تهاجمی تیم حریف را ناخواسته به عقب راند و توانست سه گل دیگر با درخشش استثنایی مهدی طارمی وارد دروازه آنها کند.

طارمی ابتدا در دقیقه ۵۹ با توپ‌گیری عالی از هافبک ستاره سرخ که قصد دریبل زدن او را داشت، مارکو آرناتوویچ را در مقابل دروازه ستاره سرخ در موقعیتی تک به تک قرار داد و او توانست گل دوم نراتزوری را به ثمر برساند و اولین پاس گل مهدی در لیگ قهرمانان اروپا ثبت شود.

در دقیقه ۷۱ بازی، بار دیگر مهدی طارمی‌ با توپ گیری عالی از مدافع ستاره سرخ و حرکت رو به جلوی خود، با یک پاس در عمق خوب این بار لائوتارو مارتینز را با دروازه‌بان حریف تک به تک کرد و گل سوم اینتر نیز با درخشش مهاجم تیم ملی به ثمر رسید‌.

در دقیقه هشتاد، این بار لائوتارو مارتینز برای مهدی جبران کرد و با گرفتن پنالتی زیرکانه از مدافعان حریف، فرصت به ثمر رساندن اولین گل با لباس اینتر را به مهدی طارمی داد و او نیز با اعتماد به نفس بالای خود، برخلاف حرکت دروازه‌بان توپ را به مرکز دروازه زد و شب رویایی خود را تکمیل کرد.

بازی تا پایان شامل اتفاق خاص دیگری نبود و در نهایت دومین بازی اینتر لیگ قهرمانان با درخشش مهدی طارمی به سود این تیم به پایان رسید و حالا شاگردان سیمونه اینزاگی با کسب اولین برد در این مسابقات، چهار امتیازی شدند.

اتفاق ویژه: 
مهدی طارمی ستاره بی چون و چرای این بازی با ثبت یک گل و دو پاس گل بود. جالب آنکه طارمی در بازی نخست اینتر مقابل منچسترسیتی در اتحاد نیز از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و در آن دیدار سخت نیز جزو معدود بازیکنان خوب تیمش بود. طارمی با توجه به پاس گلش در هفته دوم سری آ مقابل لچه، حالا با یک گل زده و سه پاس گل در همه رقابت‌ها، جزء تاثیر گذارترین بازیکنان نراتزوری در فصل ۲۵-۲۰۲۴ به حساب می‌آید.

توپ گل گل‌ها:

1مشکی

2089317

یک ضربه ایستگاهی به سود اینتر در فاصله نسبتا دور با دروازه حریف به دست آمد و خیلی‌ها تصور ارسال از سوی بازیکنان اینتر را داشتند اما تیمی‌ که هاکان چالهان اوغلو را در ترکیب دارد، محال ممکن است به سادگی از چنین فرصت‌های شوتزنی بگذرد و این بار هم ستاره ترک اینتر با یک ضربه مهار نشدنی گلزنی کرد و تیمش را در دقیقه ۱۱ پیش انداخت.

2مشکی

2089319

بازی آرام دنبال می‌شد و دو تیم چندان میل به حمله نداشتند تا اینکه ستاره ایرانی خط حمله اینتر با یک توپ گیری عالی از هافبک حریف در دقیقه ۵۹، با پاس در عرض خود موقعیت گلزنی ایده‌آل را برای مارکو آرناتوویچ فراهم کرد و او نیز با یک بغل پای مطمئن حساب کار را ۲-۰ کرد.

3مشکی

2089320

درخشش مهدی بی‌پایان بود و او این بار با توپ‌گیری مجدد از بازیکنان پراشتباه حریف، کاپیتان تیمش لائوتارو مارتینز را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار داد و او نیز به راحتی دروازه تیم میهمان را برای بار سوم در دقیقه ۷۱ باز کرد تا دومین پاس گل طارمی ثبت شود.

4مشکی

2089321

هجوم همه جانبه بازیکنان اینتر روی دروازه حریف، سریال اشتباهات مدافعان ستاره سرخ را ادامه داد و این بار آنها با خطا روی مارتینز، یک ضربه پنالتی را به بازیکنان اینتر هدیه دادند و این فرصتی شد تا مهدی طارمی اولین گلش با پیراهن نراتزوری را به ثمر برساند. طارمی با فریب دروازه‌بان حریف، توپش را به وسط دروازه زد و حساب کار را ۴-۰ کرد. این گل در دقیقه ۸۱ به ثمر رسید.