کد خبر : 2073811 | 11 مهر 1403 ساعت 01:10 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

توپچی‌ها و برد بزرگ با هاورتز و ساکا

پاریس برابر آرسنال کاملا ناتوان بود!

آرسنال در هفته دوم چمپیونزلیگ از پاری سن ژرمن میزبانی کرد و با نتیجه 2-0 برنده شد.

پاریس برابر آرسنال کاملا ناتوان بود!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا از پاری سن ژرمن میزبانی کرد و در ورزشگاه امارات با گل‌های کای هاورتز و بوکایو ساکا با نتیجه 2-0 برنده شد.

ویدئو: 354697

ترکیب تیم‌ها:

آرسنال: داوید رایا، تیمبر، سالیبا، گابریل، کالافیوری، ساکا، رایس، مارتینلی، پارتی، تروسار و هاورتز.

پاری سن ژرمن: دوناروما، مندس، پاچو، مارکینیوش، حکیمی، نوس، ویتینیا، زئیر امری، بارکولا، دوئه و کانگ این لی.

آرسنال بازی را با پرس سنگین از بالا شروع کرد و در حوالی دروازه پاری سن ژرمن به دنبال خلق موقعیت بود که اولین فرصت جدی در دقیقه 9 شکل گرفت ولی ضربه ریکاردو کالافیوری با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. با گذشت زمان پی‌اس‌جی کم کم به سمت دروازه آرسنال مایل شد اما موقعیتی جدی روی دروازه توپچی‌ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 20 اولین گل به ثمر رسید.

کای هاورتز موفق شد در رقابت با جانلوئیجی دوناروما با ضربه سر دروازه میهمان را باز کند تا آرسنال بیشتر به جریان بازی مسلط شود. با وجود تلاش پی‌اس‌جی در تغییر نتیجه بازی این توپچی‌ها بودند که دوباره در نیمه اول به گل رسیدند.

این بار در دقیقه 35 بوکایو ساکا موفق شد با استفاده از اشتباه خط دفاعی حریف دروازه دوناروما را باز کند و اختلاف افزایش پیدا کند. آرسنال که در چهار بازی گذشته مقابل حریف امشب شکست نخورده بود نزدیک بود خیلی زود به گل سوم هم برسد اما تعلل تروسار روی پاس ساکا موجب شد تا دوناروما دروازه‌اش را نجات دهد و در نهایت این نیمه با دو گل به پایان برسد.

پایان نیمه اول

آرسنال در نیمه دوم بازی هم کار را خوب شروع کرد و اگر سیو دیدنی دوناروما نبود مارتینلی می‌توانست سومین گل را در دقیقه 53 به ثمر برساند. اضافه شدن فابیان روئیز و راندال کولو موآنی کمی به قدرت خط حمله پاری سن ژرمن اضافه کرد اما باز هم حملات تیم لوئیس انریکه به نتیجه نمی‌رسید.

اگر ضربه نوس در دقیقه 66 کمی دقت بیشتری داشت می‌توانست در فاصله کم دروازه رایا را باز کند اما با فاصله از تیرک به بیرون رفت. آرسنال با گذشت زمان از حملات دست نمی‌کشید و نمی‌توانست به پی‌اس‌جی اجازه دهد تا به راحتی به فکر گلزنی باشد.

دوناروما در دقیقه 75 یکبار دیگر دروازه پی‌اس‌جی را نجات داد و موفق شد ضربه مارتینلی را مهار کند. با وجود اینکه در دقایق پایانی توپ در اختیار میهمان بود اما آن‌ها در گلزنی ناکام بودند تا در نهایت این بازی را با شکست 2-0‌ پشت سر بگذارند.

پایان بازی

توپ گلگل‌ها:

1مشکی

2089311

کای هاورتز در بهترین زمان ممکن در مسیر حرکت به سمت دروازه پی‌اس‌جی ارسال مستقیم مارتینلی را قبل از دوناروما با ضربه سر قطع کرد تا در دقیقه 20 اولین گل آرسنال را به ثمر برساند.

2مشکی

2089313

ضربه ایستگاهی بوکایو ساکا پس از ورود به محوطه جریمه با واکنش مدافعان همراه نشد و دوناروما روی حرکت توماس پارتی فریب خورد تا این ضربه در دقیقه 35 مستقیما وارد دروازه شود.