کد خبر : 2073803 | 10 مهر 1403 ساعت 23:44 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

اسلحه شکاری تبدیل به سلاح جنگی شد!

اولین شلیک یک مسلسل در فولادشهر

شروع طوفانی سپاهان مقابل استقلال تاجیکستان روی حرکت رضا شکاری و ابوبکر کامارا رقم خورد.

اولین شلیک یک مسلسل در فولادشهر

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپاهان در حالی مقابل استقلال تاجیکستان به پیروزی رسید که شاگردان ژوزه مورایس با چهار گل حریف را به دوشنبه رهسپار کردند و موفق شدند بردی بزرگ و مهم را به دست بیاورند و از زیر فشار نتایج ضعیف خود در چند هفته گذشته خارج شوند و به جدول لیگ قهرمانان آسیا هم برگردند.

نکته جالب اینکه برد چهار گله سپاهان با حرکت یکی از بازیکنان ذخیره این فصل این تیم رقم خورد. رضا شکاری که این فصل حتی تا آستانه جدایی از سپاهان نیز پیش رفت اما در نهایت نتوانست رضایت باشگاه را برای جدایی جلب کند و در تیم مورایس ماندنی شد.

شکاری در دقیقه 40 این بازی روی حرکت انفرادی خود و سپس یک دو با بازیکن همدسته وارد محوطه جریمه شد و پاس خود را به ابوبکر کامارا داد تا این بازیکن با شلیک دیدنی خود دروازه حریف را باز کند و پیروزی بزرگ تیمش را استارت بزند.

این در حالی است که ابوبکر کامارا و رضا شکاری در این بازی به ترکیب اصلی سپاهان رفتند و از کمند نیمکت ذخیره رها شدند و توانستند با نمایشی قابل اعتنا پاسخ اعتماد سرمربی پرتغالی را بدهند.

جالب اینکه ابوبکر کامارا بعد از این گل زیبا که بعد از حرکت هماهنگ با رضا شکاری رقم خورد، خوشحالی خاصی هم داشت و با نشانه مسلسل گل خود در لیگ قهرمانان را جشن گرفت؛ گلی که با سه ضربه دیگر از سوی بازیکنان سپاهان همراه شد تا بازیکنان هم تیمی کامارا، خوشحالی او را روی دروازه استقلال تاجیکستان اجرا کرده باشند.

2089287
ابوبکر کامارا بعد از این گل زیبا، خوشحالی خاص خود را با نماد مسلسل انجام داد؛ در ادامه سپاهان سه گل دیگر زد تا خوشحالی کامارا روی دروازه حریف اجرا شود.

شکاری که در هفته اول موفق به گلزنی شده بود، در این بازی اولین گل کامارا برای تیم سپاهان را هم ساخت و حالا امیدوار در بازیهای بعدی نیز در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد.