کد خبر : 2073800 | 10 مهر 1403 ساعت 23:39 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

نیمه طوفانی: بارسا شکست لالیگا را فراموش کرد!

بارسلونا بازی با یانگ بویز را به خوبی آغاز کرد و با زدن ۳ گل در نیمه اول، به شکست ابتدای هفته برابر اوساسونا واکنش نشان داد.

نیمه طوفانی: بارسا شکست لالیگا را فراموش کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بهترین واکنش به شکست سنگین مقابل اوساسونا نشان داد و در نیمه اول دیدار با یانگ بویز، با عملکردی فوق‌العاده موفق به زدن سه گل شد.

هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، که در نشست خبری پیش از بازی، وعده داده بود که تیمش با تمام توان در این بازی حاضر خواهد شد، ترکیبی متفاوت نسبت به بازی با اوساسونا را روانه میدان کرد تا باخت سنگین در آن بازی را با نمایش چشم‌نواز در بازی امشب جبران کند.

آنها در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در مونتجوئیک، استادیوم خانگی‌شان، میزبان یانگ بویز هستند. آنها بازی را با گل دقایق ابتدایی رابرت لواندوفسکی آغاز کردند. جایی که پس از یک همکاری زیبا، رافینیا توپ را از سمت راست به مقابل دروازه ارسال کردند و در آنجا مهاجم لهستانی به راحتی دروازه حریف را باز کرد.

2089259

وینگر برزیلی بارسا که روی گل اول یک پاس گل به نام خود ثبت کرده بود، زننده گل دوم بود. در دقیقه ۳۴ شوت محکم پدری به دفاع برخورد کرد و در مقابل دروازه به رافینیا رسید تا او بازی را ۲-۰ کند.

هنوز پنج دقیقه از گل دوم نگذشته بود که اینیگو مارتینز توانست اختلاف را به سه گل برساند. او روی سانتر زیبای پدری با ضربه سر توپ را به تور دروازه مهمان چسباند تا بارسلونا در همان نیمه اول پیروزی‌اش را تا حد زیادی قطعی کرده باشد.

2089261