کد خبر : 2073797 | 11 مهر 1403 ساعت 07:30 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش علی علیپور به شراکت با فرشاد آقای گل

علی علیپور موفق شد اولین گل تاریخ این باشگاه در لیگ نخبگان را به ثمر برساند؛ گلی که البته نتوانست زمینه کسب پیروزی خانگی این تیم لقب گیرد.

واکنش علی علیپور به شراکت با فرشاد آقای گل

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دومین دیدار خود در لیگ الیت آسیا در شرایطی که از پاختاکور ازبکستان پیش افتاده بود در نهایت با تساوی به کار پایان داد.

این در حالی بود که اولین گل تاریخ این باشگاه در این رقابت‌ها را علی علیپور به نام خود کرد تا نشان دهد کاملا به مدار گلزنی بازگشته و مهاجمی قابل اعتنا در ترکیب سرخپوشان محسوب می‌شود.

این یازدهمین گل آسیایی علی علیپور با پیراهن پرسپولیس محسوب می‌شد تا او در کنار گلزن اول این باشگاه یعنی فرشاد پیوس در این رده قرار گیرد. پیوس در دوران حرفه‌ای خود با پیراهن پرسپولیس موفق به ثبت یازده گل در آسیا شده بود تا از این جهت در صدر گلزنان این تیم در این رده قرار گیرد.

علیپور با اشاره به موضع روحیه‌بخش پیوس که بعد از اعلام رکوردشکنی مهاجم کنونی سرخ‌ها برایش آرزوی موفقیت و گلزنی‌های بیشتر کرده بود در این خصوص گفت: برایم افتخار بزرگی است. هرچند دوست داشتم این گل با پیروزی و کسب سه امتیاز همراه باشد. اما اینکه اکنون در کنار آقا فرشاد که همیشه به بنده لطف داشتند قرار بگیرم برایم باعث افتخار است. با صحبت‌های ایشان و آرزویی که برایم داشتند بیشتر احساس غرور کردم و انگیزه‌ام چند برابر شد و امیدوارم بتوانم در ادامه مسیر نیز به تیم کمک کنم. این آمارها مهم نیستند و انگیزه همگی ما موفقیت تیم است و ان‌شاءالله صعود.