کد خبر : 2073795 | 10 مهر 1403 ساعت 23:21 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

از او حمایت می‌کنیم و اوضاعمان هم بد نیست

پنبه از گوش در بیاورید: مورایس اخراج نمی‌شود!

مدیرعامل سپاهان اعلام کرد این باشگاه تا پایان قرارداد ژوزه مورایس از او حمایت خواهد کرد.

پنبه از گوش در بیاورید: مورایس اخراج نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی آذربایجانی، مدیرعامل باشگاه سپاهان، پس از پیروزی چهار گله طلایی‌پوشان مقابل استقلال تاجیکستان در دور دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران حاضر شد و بار دیگر تاکید کرد این باشگاه از ژوزه مورایس حمایت خواهد کرد.

آذربایجانی درباره پیروزی امشب سپاهان گفت: خدا را شاکر هستیم. البته ما هنوز در عزای عمومی از دست دادن عزیزان‌مان هستیم، ولی بازی خوبی بود. استقلال تاجیکستان تیمی بود که در بازی‌های قبلی مقابل تیم‌های دیگر ما بازی‌های خوبی داشت اما امروز تیم بازی خوبی انجام داد و ترکیب قابل قبولی توسط کادرفنی ما چیده شد و نتیجه هم قابل قبول بود. امیدواریم این اتفاق در بازی‌های بعدی آسیایی ما و بازی‌های لیگ تکرار شود.

او در ادامه درباره حضور زنان در این مسابقه صحبت کرد و در پاسخ به این سوال که آنها از چه زمانی برای تماشای مسابقات لیگ برتر وارد استادیوم خواهند شد، گفت: ملاحظاتی در خصوص ورود بانوان هست. در بازی‌های آسیایی و ملی با توجه به تمهیدات و نگاه ویژه‌ای که توسط نهادهای حاکمیتی وجود دارد، توانستیم ورود بانوان را داشته باشیم. سعی می‌کنیم جلساتی داشته باشیم و برای لیگ هم مشکلات و موانع را برطرف کنیم تا بانوان عزیز با احترام و شرایط قابل قبول حضور داشته باشند و ما هم بتوانیم دغدغه‌های عزیزان را مرتفع کنیم.

ویدئو: 354683

آذربایجانی در پاسخ به اینکه باشگاه سپاهان تا چه زمانی از ژوزه مورایس حمایت خواهد کرد، عنوان کرد: ما تا پایان این فصل با ایشان قرارداد داریم و تا زمانی که ایشان مربی ما هستند، محکم از ایشان حمایت می‌کنیم. الان هم اوضاع‌مان هم در لیگ و هر در بازی‌های آسیایی بد نیست و امیدواریم بتوانیم امتیاز از دست رفته در لیگ را هم به سرعت جبران کنیم.

مدیرعامل سپاهان در واکنش به این سوال که آیا رقم فسخ قرارداد مورایس بالاست، گفت: الان مطرح کردن این سوالات جالب نیست. ما باید روی تیم تمرکز کنیم و قوی‌تر و قدرتمندتر در بازی‌های بعدی حاضر شویم.

او درباره اینکه آیا باشگاه سپاهان برنامه‌ای تقویت کادرفنی دارد، گفت: اگر سرمربی ما نیازی داشته باشند، قطعا بررسی می‌کنیم.