کد خبر : 2073789 | 10 مهر 1403 ساعت 23:05 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

رفتن توپ به جایی که مرغ هم نمی‌رفت

زیباترین گل لیگ قهرمانان از سوراخ سوزن!

اسپارتاپراگ در بازی مقابل اشتوتگارت روی ضربه دیدنی کان کایرینن به تساوی 1-1 دست پیدا کرد.

زیباترین گل لیگ قهرمانان از سوراخ سوزن!

به گزارش "ورزش سه"، اشتوتگارت سه‌شنبه شب در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اسپارتا پراگ، قهرمان چک به تساوی 1-1 دست یافت. این تساوی پس از گل دیدنی کان کایرینن، هافبک اسپارتا، به تساوی رسید و گل زودهنگام انزو میلو برای اشتوتگارت این تیم را به یک امتیاز رساند.

اشتوتگارت، نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا، در دقیقه هفتم این دیدار روی گل میلو پیش افتاد که این بازیکن موفق شد روی ارسال دیدنی مکسیمیلیان میتلشتات با ضربه سر دروازه حریف را باز کند.

اما اسپارتا به پرس روی دروازه حریف ادامه داد و مارتین ویتیک کمی بعد به تیرک دروازه ضربه زد. نیمه اول بازی با یک گل تماشایی همراه شد که ضربه ایستگاهی کایرینن به گوشه بالای سمت راست دروازه رفت و بازی به تساوی کشیده شد.

ویدئو: 354681

این گل بدون شک یکی از شاهکارهای این فصل چمپیونزلیگ خواهد بود که قطعا یکی از نامزدهای دریافت بهترین گل فصل می‌شود.

در دقیقه 32 این بازی کایرینن با پای چپ به توپ ضربه زد که ارتفاع توپ بدون اینکه کم یا زیاد شود یک مسیر مستقیم و با قوس بسیار کم را سپری کرد تا به غیرممکن‌ترین نقطه دروازه برسد.

شوت بازیکن اسپارتا در محل اتصال تیرک‌های عمودی و افقی در سمت راست دروازه رفت که دروازه‌بان اشتوتگارت ابتدا آن را مهار کرد اما توپ بین دستان او و تیرک عمودی قرار گرفت که به سمت داخل چرخید و در نهایت وارد دروازه شد.

2089236
2089239

ولیکو بیرمنچویچ فرصت‌هایی داشت تا اسپارتاپراگ را در هر دو نیمه به گل برساند، در حالی که اشتوتگارت در بیشتر نیمه دوم تیم برتری بود اما نتوانست سه امتیاز را به دست آورد.

اشتوتگارت که برای اولین بار از فصل 10-2009 به لیگ قهرمانان اروپا بازگشته، پس از باخت 3-1 مقابل رئال مادرید در بازی قبلی، به یک امتیاز در این بازی رضایت داد و در 22 اکتبر به دیدار یوونتوس خواهد رفت.

اسپارتاپراگ هم که در بازی قبلی لیگ قهرمانان با نتیجه 3-0 مقابل سالزبورگ برنده شد، در هفته بعد به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.