کد خبر : 2073781 | 10 مهر 1403 ساعت 22:45 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک ((پیام)) برای روزهای خوش سپاهان

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان موفق شد برای سومین بازی در فصل جاری هیچ گلی دریافت نکند.

یک ((پیام)) برای روزهای خوش سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند توانست با بسته نگه داشتن دروازه سپاهان ایران مقابل استقلال تاجیکستان بار دیگر به روزهای خوب خود برگردد. البته حریف تاجیک امشب زیاد نتوانست خلق موقعیت کند ولی هر بار هم که بازیکنان این تیم هوای گل زدن به سرشان زد با واکنش خوب پیام نیازمند مواجه شدند.

شاید خطرناک‌ترین اتفاق روی دروازه سپاهان در دقیقه 21 رخ داد. جایی که نیازمند ضربه ارسالی را مهار کرد اما ناگهان توپ از دستانش رها شد. البته پیام سرعت عمل خوبی داشت و قبل از مهاجم استقلال مجددا توپ را در اختیار گرفت. ضمن اینکه بهترین واکنش این دروازه‌بان روی ضربه ایستگاهی حریف در اواسط نیمه دوم رخ داد که جزء زیباترین لحظات بازی بود.

این سومین کلین‌شیت نیازمند در فصل جدید و اولین کلین‌شیت او در لیگ قهرمانان 25-2024 بود. او پیش از این توانسته بود در هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر به ترتیب مقابل شمس آذر و ملوان هیچ گلی دریافت نکند و حالا بعد از حدود 20 روز بار دیگر اجازه عبور توپ از خط دروازه‌اش را نداد.

در حال حاضر اصلی ترین رقیب پیام را باید علیرضا بیرانوند دانست که تا به اینجای فصل در مجموع لیگ برتر و لیگ قهرمانان موفق به ثبت 4 کلین شیت شده و حالا باید دید رقابت این دو دروازه‌بان در ادامه کار چطور پیش خواهد رفت.