کد خبر : 2073773 | 10 مهر 1403 ساعت 22:28 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت فرماندهی خط دفاع برای دانشگر

بازگشت مرد جدایی‌طلب به ترکیب سپاهان

محمد دانشگر بعد از چند هفته مجددا فرصت پیدا کرد با ترکیب اصلی سپاهان به میدان برود.

بازگشت مرد جدایی‌طلب به ترکیب سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات مهم برای سپاهانی‌ها در بازی امشب مقابل استقلال تاجیکستان بازگشت محمد دانشگر به ترکیب ثابت این تیم بود.

دانشگر که در هفته‌های اول تا سوم لیگ برتر در ترکیب اصلی سپاهان به میدان رفت پس از آنکه در دقیقه 1+90 مصاف با شمس آذر از زمین خارج شد دیگر فرصت بازی در جمع طلایی پوشان را به دست نیاورد. البته او در این بین ساز جدایی هم کوک کرد اما در نهایت در اصفهان ماند ولی با این حال بین او و ترکیب اصلی تیم فاصله افتاد.

او سه بازی لیگ برتر و یک بازی در لیگ قهرمانان را روی نیمکت نشست و امشب به لطف اخراج هادی محمدی در بازی با الوحدات فرصت بازگشت به ترکیب را به دست آورد.

محمد دانشگر در بازی مقابل استقلال تاجیکستان عملکرد خوبی داشت و حتی در دقیقه 70 وقتی سپاهان با سه گل از حریف پیش بود، روی یکی از صحنه هایی که می‌توانست منجر به ایجاد خطر روی دروازه نماینده ایران شود، با وجود مصدومیتی که داشت لنگ لنگان به طرف توپ حرکت کرد تا اجازه خلق موقعیت به تاجیک‌ها ندهد. این حرکت او با واکنش مثبت و تشویق تماشاگران حاضر در ورزشگاه همراه شد و باید دید ژوزه مورایس هم متقاعد شده که از این به بعد از محمد در ترکیب فیکس تیمش استفاده کند یا خیر.