کد خبر : 2073772 | 11 مهر 1403 ساعت 05:44 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

مارکو روزه: برای بازی مقابل یوونتوس هیجان دارم!

مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، معتقد است با وجود آنکه یوونتوس تیمی منسجم و سخت‌کوش است، اما آنها میزبان هستند و می‌خواهند نهایت استفاده را از این بازی خانگی ببرند.

مارکو روزه: برای بازی مقابل یوونتوس هیجان دارم!

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش و یوونتوس فردا شب برگزار کننده یکی از دیدارهای حساس هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در آلمان خواهند بود. شاگردان تیاگو موتا در بازی نخست با نتیجه ۳-۱ از سد آیندهوون گذشتند و لایپزیش نیز در مادرید برابر اتلتیکو با نتیجه ۲-۱ شکست خورد.

مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت: "یوونتوس تیم بسیار خوبی است و برای لیگ قهرمانان انگیزه زیادی دارند. آنها به شدت منسجم و سخت‌کوش هستند و بنابراین کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت. اگرچه به خوبی این تیم را آنالیز کردیم و می‌دانیم که از بازی چه می‌خواهیم.

ما میزبان هستیم و طبیعتا هواداران انتظار پیروزی از ما دارند بنابراین هدف ما نیز همین است. راستش را بخواهيد از بابت اینکه قرار است با یوونتوس رودررو شویم بسیار هیجان داریم."

2010156

مارکو روزه درمورد اینکه اینکه هدف آنها از حضور در لیگ قهرمانان چیست افزود: "دو سال پیش که به اینجا آمدم، تیم از پنج بازی تنها پنج امتیاز داشت و اکنون بعد از دو سال در لیگ قهرمانان به میدان می‌رویم. روحیه جاه‌طلبی در تیم ما همواره وجود داشته و خواهد داشت. بنابراین با حداکثر تلاش در لیگ قهرمانان حضور خواهیم یافت. همانگونه که در بوندسلیگا حریف سرسختی برای تیم‌های مقابل هستیم."