کد خبر : 2073769 | 10 مهر 1403 ساعت 22:23 | 5.6K بازدید | 2 دیدگاه

وینچنزو ایتالیانو:

می‌خواهیم با سری بالا آنفیلد را ترک کنیم

وینچنزو ایتالیانو، سرمربی بولونیا، امیدوار است تیمش در بازی خارج از خانه مقابل لیورپول عملکرد مناسبی داشته باشد.

می‌خواهیم با سری بالا آنفیلد را ترک کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی بدون گل در اولین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان مقابل شاختار دونتسک، بولونیا در بازی حساس به میزبانی آنفیلد به مصاف لیورپول خواهد رفت.

وینچنزو ایتالیانو درباره این دیدار حساس گفت: "این اولین بار برای من و همچنین برای بچه‌های تیم است که در آنفیلد بازی می‌کنیم. البته به غیر از دی سیلوستری که چند سال پیش در خانه لیورپول‌ برنده شد. ببینیم آیا فردا می‌توانیم عملکرد عالی داشته باشیم تا با سری بالا ورزشگاه را ترک کنیم یا نه. ما از قدرت حریف و توانایی آن‌ها برای برد در خانه باخبر هستیم."

رمو فرولر؟

یکی از رهبران این تیم است که هرگز در تمرینات تسلیم نمی‌شود، او حتی یک دقیقه را از دست نمی‌دهد. او هر سال بازی‌های زیادی انجام می‌دهد، به عنوان یک رهبر متولد شده، مطمئنم که تجربه بین المللی او می‌تواند به بازیکنان جوان ما کمک کند.

2089195

در بازی چطور عمل خواهید کرد؟

ما باید قوی پیش برویم و بهتر از تمام بازی‌هایی که تا کنون انجام داده‌ایم، کار کنیم. لیورپول این توانایی را دارد که شما را به  چالش کشیده و مشکلات زیادی را در زمین برای حریفش ایجاد کند، ما باید بهترین بازی خود را از نظر عملکرد فردی انجام دهیم. به بازیکنانم گفتم بیایید تمرکز کنیم چون این یک تورنمنت کوچک است و یک جدولی وجود دارد که باید بتوانیم از لیورپول امتیاز بگیریم. لیورپول میلان را شکست داد، آن‌ها در لیگ هم قوی پیش می‌روند، اما ما می‌خواهیم از این فرصت استفاده کنیم.