کد خبر : 2073768 | 10 مهر 1403 ساعت 22:19 | 18.6K بازدید | 9 دیدگاه

تساوی شارجه و الوحدات؛

بهترین خبر برای سپاهان از امارات آمد!

مسابقه دو رقیب اماراتی و اردنی سپاهان بدون برنده پایان پیدا کرد.

بهترین خبر برای سپاهان از امارات آمد!

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که سپاهان ایران موفق به کسب پیروزی در دومین دیدارش در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا شد و با نتیجه چهار بر صفر از سد استقلال تاجیکستان عبور کرد، شارجه امارات و الوحدات اردن، دو همگروه آنها هم به مصاف هم رفتند که جدال آنها برنده‌ای نداشت.

تیم شارجه امارات که در نخستین دیدارش در تاجیکستان به برتری یک بر صفر رسیده بود، از ساعت 19:30 امشب (به وقت ایران) در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوحدات اردن رفت که جدال آنها با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

شارجه که در ورزشگاه اختصاصی خود میزبانی می‌کرد، با گل دقیقه 9 پاکو آلکاسر ستاره اسپانیایی‌اش پیش افتاد، اما در دقیقه 28 گوئیه کار را به تساوی کشاند تا نیمه نخست با تساوی به پایان برسد.

گوئیه که در دیدار مقابل سپاهان هم موفق به گلزنی شده بود و نقش کلیدی در پیروزی دو بر یک تیمش برابر نماینده ایران داشت، در دقیقه 62 دروازه شارجه را برای دومین بار باز کرد و الوحدات اردن را در امارات پیش انداخت، اما چهار دقیقه بعد گل تساوی را خورد.

تقابل شارجه امارات و الوحدات اردن در نهایت با تساوی دو بر دو خاتمه یافت تا هر دو تیم 4 امتیازی شوند و بهترین نتیجه برای سپاهان ایران رقم بخورد تا پشت سر آنها قرار بگیرد.

2089192