کد خبر : 2073767 | 11 مهر 1403 ساعت 04:45 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات ویژه حسینی برای رسیدن به ترکیب اصلی:

چالش بزرگ مدافع محبوب مهاجری در تمرینات خیبر

احسان حسینی در غیاب رضا مهاجری با انگیزه بالایی تمرینات خود را دنبال می‌کند.

چالش بزرگ مدافع محبوب مهاجری در تمرینات خیبر

به گزارش "ورزش سه"، احسان حسینی مدافع چپ پای فصل گذشته نساجی که در اکثر مسابقات این تیم به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت در نقل و انتقالی به خیبر خرم آباد منتقل شد و ادامه فصل را با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

این مدافع چپ پا که برخی از مسابقات را در پست وینگ‌بک برای نساجی به میدان رفت، در این فصل فرصتی برای حضور پیدا نکرد و در روزهای آخر نقل و انتقالات با نظر رضا مهاجری تصمیم به حضور در خیبر گرفت.

با جدایی رضا مهاجری و حضور مارکو اورلیو او چالش جدیدی را پشت سر خواهد گذاشت و برای اثبات خود به سرمربی جدید کار سختی خواهد داشت، اما با انگیزه بالایی که در تمرینات به نمایش گذاشته این احتمال وجود دارد که در بازی مقابل گل‌گهر سیرجان برای دقایقی به میدان برود.

2089190

احسان حسینی که پس از پرسپولیس، دو فصل موفق در پدیده مشهد داشت و تجربه کار با رضا مهاجری را در آن تیم به دست آورده بود در صورت ابقا این سرمربی کار ساده‌تری داشت اما با توجه به تجربه خوبی که در لیگ برتر دارد، شانس بازی برای خیبر را خواهد داشت.

حسینی در بازی با آلومینیوم به دلیل دیر اضافه شدن به تمرینات در ترکیب این تیم قرار نگرفت، اما در لیست خیبر حضور داشت و با توجه به وضعیت دفاعی تیم خرم‌آبادی، او شانس زیادی برای حضور در ترکیب خواهد داشت.