کد خبر : 2073762 | 11 مهر 1403 ساعت 03:39 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

ویکتور اوسیمن:

بازیکنی مثل من بیش از ۱۰۰ میلیون یورو می‌ارزد!

ویکتور اوسیمن، مهاجم گالاتاسرای، معتقد است بازیکنی با خصوصیات او بیشتر از ۱۰۰ میلیون ارزش دارد.

بازیکنی مثل من بیش از ۱۰۰ میلیون یورو می‌ارزد!

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور اوسیمن، مهاجم فصل گذشته ناپولی که به صورت قرضی از ابتدای فصل جاری با گالاتاسرای ترکیه پیوسته و این روزها تبدیل به چهره‌ای بسیار محبوب بین هواداران پرشور این تیم نیز شده است، حسابی از عملکرد خود در فصل جاری راضی بوده و با اعتماد به نفس بالایی درخصوص توانایی‌های خود صحبت می‌کند.

اوسیمن در گفت‌وگو با رسانه رسمی گالاتاسرای، در مورد ارزش ۱۰۰ میلیون یورویی که ترانسفرمارکت برای او تعیین کرده است گفت: "از نظر خودم، ارزش من حتی بیشتر از ۱۰۰ میلیون یورو است چرا که در فوتبال امروزی بازیکنان کمی هستند که ویژگی‌های من را داشته باشند‌."

مهاجم تیم ملی نیجریه همچنین درمورد زندگی در استانبول اضافه کرد: "مگر می‌شود از زندگی در این شهر با مردمان پرشورش ناراضی بود. از اینکه اینجا هستم بسیار خوشحالم و ارتباط خوبی در همین مدت زمان کم با هواداران گالاتاسرای برقرار کرده‌ام."

2087670

اوسیمن همچنین درمورد ارتباطش با هم‌تیمی‌های خود در گالاتاسرای افزود: "راستش بیشتر از همه با دریس مرتنز وقت می‌گذرانم. از آنجایی که در ناپولی نیز با یکدیگر هم‌تیمی بوده‌ایم، با خصوصیات هم آشنا هستیم. او بازیکنی باورنکردنی است و همواره به من انگیزه می‌دهد. جا دارد درخصوص مائورو ایکاردی نیز بگویم که او در گالاتاسرای یک اسطوره است و قطعا با گل‌ها و پاس‌های خود در این فصل نیز کمک زیادی به تیم خواهد کرد."