کد خبر : 2073760 | 10 مهر 1403 ساعت 22:04 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراف مدافع یووه: هنوز در سطح یوونتوس نیستم!

آندریا کامبیاسو، مدافع یوونتوس، می‌گوید همچنان در سطح یوونتوس نیست و باید کیفیت بازی‌اش را افزایش دهد.

اعتراف مدافع یووه: هنوز در سطح یوونتوس نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا مهمان لایپزیش آلمان است. آنها پس از عملکرد خوب در سری A حالا به دنبال ثبت دومین برد پیاپی هستند و برای این کار انگیزه زیادی دارند. تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس، تیم جوانی را ساخته که یکی از ستاره‌های آن آندریا کامبیاسو است. او در نشست خبری پیش از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

این ملی‌پوش ایتالیایی در پاسخ به این سوال که چگونه مربی تیم از زمان ورودش از بولونیا در ابتدای تابستان به او کمک کرده است، گفت: «من از مربی چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام، صادقانه بگویم. او برای من بسیار مهم است و همچنان خواهد بود. من چیزهای زیادی برای پیشرفت دارم، هنوز در سطح واقعی خودم نیستم. گاهی اوقات تمرکزم را از دست می‌دهم. بودن در این سطح آسان نیست.»

کامبیاسو در ادامه در مورد لایپزیش اضافه گفت: «آنها تیم بزرگی هستند و بازیکنان بزرگی دارند که بسیار می‌دوند و برای برد باانگیزه هستند. آنها به عنوان یک تیم خوب بازی می‌کنند، ما همه مطمئن هستیم که یک بازی خوب در پیش است.»

2089179

در مورد اینکه یوونتوس باید چه کاری انجام دهد تا حریف را متوقف کند، او افزود: «ما باید سعی کنیم توپ را تا حد ممکن نگه داریم. آنها با توپ تیم خوبی هستند، ما می‌خواهیم بتوانیم با نگه داشتن توپ با آنها مقابله کنیم.»