کد خبر : 2073744 | 10 مهر 1403 ساعت 21:17 | 14.7K بازدید | 10 دیدگاه

تایید شد که اخراج سختگیرانه بود

کارت قرمز برونو پس گرفته شد!

محرومیت سه جلسه‌ای برونو فرناندز به علت دریافت کارت قرمز مقابل تاتنهام بخشیده شد و او می‌تواند منچستریونایتد را در دیدار بعدی‌اش همراهی کند.

کارت قرمز برونو پس گرفته شد!

به گزارش "ورزش سه"، اخراج برونو فرناندز در جریان مصاف منچستریونایتد و تاتنهام در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس که با برتری ۳-۰ شاگردان آنگه پوستکوگلو در اولدترافورد به پایان رسید حسابی خبرساز شده بود و اکثر کارشناسان فوتبال انگلیس معتقد بودند داور درخصوص اخراج این بازیکن تصمیم اشتباهی گرفته است، چرا که فرناندز بعد از لیز خوردن و در شرایط نامتعادل به زانوی جیمز مدیسون ضربه زد و اخراجش سختگیرانه بود.

بلافاصله بعد از پایان بازی مدیران منچستریونایتد نسبت به کارت قرمز فرناندز معترض شدند و درخواست بخشش سه جلسه محرومیت فرناندز (اخراج مستقیم در لیگ برتر منجر به سه جلسه محرومیت می‌شود) را داشتند که این اتفاق رخ داده و طبق بیانی‌ای که دقایقی پیش توسط رسانه رسمی منچستریونایتد منتشر شد، محرومیت فرناندز بخشیده شد.

در بیانه باشگاه آمده است: "محرومیت سه جلسه‌ای برونو فرناندز توسط اتحادیه فوتبال انگلیس بخشیده شد و او می‌تواند در دیدار مقابل استون ویلا، برنتفورد و وستهم تیم را همراهی کند و در دسترس سرمربی خواهد بود."