کد خبر : 2073726 | 10 مهر 1403 ساعت 19:26 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

از ترک ایتالیا و آمدن به لهستان پشیمان نیستم

پاسور تیم ملی والیبال اسلوونی از حضور در لهستان راضی است.

از ترک ایتالیا و آمدن به لهستان پشیمان نیستم

به گزارش "ورزش سه"، گریگوری روپرت پاسور تیم ملی والیبال اسلوونی که پس از دو سال حضور در پروجا از این تیم جدا و راهی آسکو رسوویا لهستان شده، از حضور در این تیم راضی به نظر می‌رسد.

روپرت در گفت‌وگویی با یکی از رسانه‌های لهستانی گفت: من و خانواده‌ام چهار هفته است که در شهر ژشوف هستیم، واقعا عالی است. همسر و فرزندانم اینجا را دوست دارند. تیم آسکو رسوویا طرفداران زیادی  دارد، مردم این شهر خیلی خوب هستند. محل زندگی ما نزدیک به باشگاه است و مشکلی برای رسیدن به تمرینات ندارم. ما در یک منطقه مناسب برای خانواده زندگی می کنیم، پارک‌ها و زمین‌های بازی زیادی برای کودکان داریم، مطمئنا از حضور در این باشگاه پشیمان نیستم.

 روپرت که سی و پنج سال سن دارد در زمینه باشگاهی، سه بار قهرمان لیگ اسلوونی، دو بار قهرمان لیگ اتریش، یک بار قهرمان لیگ جمهوری چک و یک بار  قهرمان سوپر لیگ ایتالیا شده است، او همچنین دو جام باشگاه‌های جهان و سوپرکاپ ایتالیا و همچنین کوپا ایتالیا را در کارنامه خود دارد. روپرت همچنین با تیم ملی والیبال اسلوونی چهار مدال قهرمانی اروپا از جمله سه مدال نقره  و یک برنز کسب کرده است.

گریگوری روپرت در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه آسکو رسوویا آخرین تیم در دوران حرفه‌ای او خواهد بود یا خیر، این‌گونه پاسخ داد:
شما هرگز نمی‌توانید از این قضیه مطمئن باشید، اما من امیدوارم و نه به این دلیل که می‌خواهم  سریع از دنیای والیبال خداحافظی کنم‌ (با خنده)، بلکه به این دلیل که می‌خواهم اینجا بمانم و چند فصل در آسکو رسوویا بازی کنم. ماندگاری در یک تیم همیشه در والیبال سخت است، این به فرم و سلامت من بستگی دارد، در نهایت این موضوع را روسا و مدیران باشگاه تعیین می‌کنند. حالا تکرار می کنم که من عاشق باشگاه هستم و امیدوارم که تیم ما در وضعیت بهتری قرار بگیرد و شروع به پیروزی در لیگ بکند.

دیدگاه‌ها