کد خبر : 2073725 | 10 مهر 1403 ساعت 19:27 | 3.8K بازدید | 7 دیدگاه

انگیزه مهاجم ثابت تاجیک‌ها برای مصاف با سپاهان

منوچهر جلیلوف مقابل سپاهان با انگیزه بالایی به میدان رفته است.

انگیزه مهاجم ثابت تاجیک‌ها برای مصاف با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تاجیکستان در حالی مقابل سپاهان ایران به میدان خواهد رفت که نه تنها مصاف هفته اول خود مقابل شارجه امارات را باخته و مانند طلایی پوشان به دنبال رقم زدن اولین برد خود است بلکه می‌خواهد هر طور شده به ناکامی بزرگ خود در آسیا پایان دهد.

از آخرین روزی که قرمزهای دوشنبه در آسیا طعم برد را چشیدند حدود 2 سال و نیم می‌گذرد. روز 2 اردیبهشت 1401 بود که استقلال تاجیکستان توانست در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان مقابل شارجه امارات به پیروزی 2 بر صفر برسد. از آن روز به بعد این تیم مقابل 7 حریف آسیایی به میدان رفته که یکی از آنها پرسپولیس ایران بوده اما یا به تساوی رضایت داده و یا شکست را پذیرفته است.

در تمام این مدت منوچهر جلیلوف بازیکن هجومی استقلال تاجیکستان به عنوان یکی از مهره‌های ثابت تیمش حضور داشته و امشب هم قرار است این تیم را مقابل سپاهان ایران همراهی کند. او در ترکیب ثابت استقلال حضور دارد و قبل از بازی نشان داد روحیه و انگیزه خوبی برای این بازی دارد.

آخرین حضور استقلال دوشنبه در ایران به فصل پیش برمی‌گردد که مقابل پرسپولیس با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و حالا باید دید در اصفهان چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها