کد خبر : 2073719 | 10 مهر 1403 ساعت 18:54 | 1.7K بازدید | 2 دیدگاه

انگیزه بالای کاپیتان نساجی در مصاف با ملوان

حسین زامهران به دنبال شکستن طلسم خودش و پایان دادن به ناکامی‌های تیمش است.

انگیزه بالای کاپیتان نساجی در مصاف با ملوان

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی در حالی لیگ بیست و چهارم را در رتبه چهاردهم جدول سپری می‌کند که به همراه شمس آذر و هوادار هر کدام با 3 امتیاز قعرنشینان فعلی لیگ به حساب می‌آیند. شاگردان الهامی در 6 هفته‌ای که از مسابقات گذشته به صورت یکی در میان بازی‌های خود را باخته و مساوی کرده‌اند و 6 گل خورده و 3 گل زده داشته‌اند.

آنها حالا با تغییر مدیریت و حفظ سرمربی به دنبال شکستن طلسم ناکامی‌های خود هستند. برای انجام این ماموریت باید بازی بعدی خود مقابل ملوان را با پیروزی پشت سر بگذارند. ملوانی که این روزها حالش خوب است و رویاپردازی‌های جذابی در سر دارد.

امید اول الهامی برای دشت اولین برد به حسین زامهران مهاجم تیمش است. زامهران که در پایان هفته ششم تعداد بازی‌هایش برای نساجی به عدد 125 رسید و از این حیث "باسابقه‌ترین بازیکن نساجی در ادوار لیگ برتر" لقب گرفت، دوست دارد هر چه سریع‌تر اولین گل فصل خود را ثبت کند.

آخرین گل زامهران به هفته 29 فصل قبل برمی‌گردد و این مهاجم حالا به عنوان کاپیتانی باسابقه انگیزه و احساس مسئولیت بیشتری برای رسیدن به اولین گل خودش و اولین برد تیمش دارد و باید دید مقابل ملوان چه عملکردی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها