کد خبر : 2073717 | 10 مهر 1403 ساعت 18:58 | 36.4K بازدید | 75 دیدگاه

سمیعی: نکونام نامه استعفایش را به شهریاری داد

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید که نکونام نامه استعفای خود را به رئیس هیئت مدیره داده است.

سمیعی: نکونام نامه استعفایش را به شهریاری داد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست برابر السد بود که جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی، اعلام کرد که از سمت خود کناره‌گیری کرده و استعفا می‌دهد. اتفاقی که پس از دربی پایتخت نیز رخ داده بود و در این میان نیز گفته می‌شد که هنوز این کناره‌گیری به صورت کتبی اعلام نشده است.

ظهر امروز نیز سهراب بختیاری‌زاده برای برگزاری جلسه‌ای با مالکان استقلال، راهی ساختمان هلدینگ خلیج فارس شد. گفته می‌شود که قرار است او به صورت موقت، جانشین نکونام شود و هدایت تیم را در بازی با هوادار برعهده بگیرد.

ویدئو: 354668

در همین خصوص، فرشید سمیعی در رابطه با آخرین وضعیت هدایت تیم فوتبال استقلال تهران و اینکه آیا حضور سهراب بختیاری‌زاده روی نیمکت این تیم قطعی شده یا خیر، به خبرنگاران مقابل باشگاه گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و باید ببینم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

او در رابطه با سایر گزینه‌های ایرانی و خارجی برای هدایت استقلال گفت: باید ببینیم در جلسه چه اتفاقی رخ می‌دهد و ببینیم کار به چه شکلی جلو خواهد رفت. هنوز حتی در رابطه با استعفای جواد نکونام هم تصمیم‌گیری نشده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان و درخصوص استعفای سرمربی آبی‌ها گفت: نکونام برای رئیس هیئت مدیره باشگاه نامه کتبی استعفای خود را داده است، اما من چیزی مشاهده نکرده‌ام. همه چیز پس از پایان جلسه مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها