کد خبر : 2073716 | 10 مهر 1403 ساعت 18:44 | 36.4K بازدید | 67 دیدگاه

انقلاب مورایس برای خروج از بحران؛

ترکیب سپاهان زیر و رو شد: 7 نفر بیرون!

ژوزه مورایس تغییرات زیادی در ترکیب سپاهان مقابل استقلال تاجیکستان به وجود آورد.

ترکیب سپاهان زیر و رو شد: 7 نفر بیرون!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان شروع نه چندان خوبی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشت و نخستین دیدارش مقابل الوحدات اردن را با شکست دو بر یک پشت سر گذاشت، اما امشب که میزبان استقلال تاجیکستان است، امید زیادی به کسب پیروزی و خروج از بحران هفته‌های اخیرش دارد.

پیام نیازمند مثل همیشه دروازه‌بان سپاهان است؛ محمد دانشگر پس از مدت‌ها به ترکیب بازگشته و در قلب خط دفاعی به میدان می‌رود و در کنارش هم امین حزباوی به جمع 11 نفر اصلی اضافه شده تا اجازه گلزنی به استقلال تاجیکستان را ندهند.

2075006

حضور حردانی در ترکیب سپاهان تداوم نداشت تا وحدت هنانوف برابر هموطنان خودش برگردد و در سمت راست خط دفاعی اضافه شود و حسین گودرزی نیز در جناح چپ خط دفاعی به کار گرفته شده است.

2080726

برایان دابو پس از یک مسابقه دوباره جانشین انزونزی شده و مورایس امیدوار به نمایش موثر این ستاره آفریقایی در میانه میدان است و محمد کریمی نیز روی دست او و مثل تمام مسابقات این فصل بازی می‌کند.

2065952

محمدمهدی محبی، مهره همیشگی سپاهان جایگاهش را حفظ کرده و وینگر راست طلایی پوشان برابر استقلال تاجیکستان است و رضا شکاری هم پس از هفته‌ها دوری از لیست و نیمکت نشینی، به جمع 11 نفر اصلی اضافه شده تا وینگر چپ تیمش باشد.

2064211

جواد آقایی‌پور و ابوبکر کامارا دو بازیکن هجومی سپاهان در بازی امروز هستند که اصفهانی‌ها چشم به درخشش این دو بازیکن مقابل استقلال تاجیکستان دارند.

2072832

دیدار سپاهان ایران و استقلال تاجیکستان از ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه نقش جهان آغاز می‌شود و هر دو تیم به دنبال نخستین پیروزی خود در گروه C لیگ قهرمانان آسیا هستند.

سپاهان که طی سه دیدار اخیرش یک شکست در لیگ قهرمانان و یک تساوی و یک باخت در رقابت‌های لیگ برتر داشته، امیدوار است در بازی آسیایی امروز برابر استقلال تاجیکستان به برتری دست پیدا کند و شرایطش را بهبود ببخشد و ژوزه مورایس هم برای رسیدن به پیروزی، تصمیم گرفته 7 جابه‌جایی نسبت دیدار با تراکتور در ترکیب تیمش به وجود بیاورد.

هادی محمدی، صالح حردانی، آریا یوسفی، استیون انزونزی، مهدی لیموچی، کاوه رضایی و رضا اسدی، 7 بازیکنی هستند که برخلاف دیدار با تراکتور امشب در جدال مقابل استقلال تاجیکستان در ترکیب قرار نگرفته‌اند و فقط پیام نیازمند، محمدامین حزباوی، محمد کریمی و محمدمهدی محبی در جمع نفرات اصلی باقی مانده‌اند.

ترکیب سپاهان مقابل استقلال تاجیکستان به شرح زیر است:

سید پیام نیازمند، محمد دانشگر، محمدامین حزباوی، وحدت هنانوف، حسین گودرزی، برایان دابو، سید محمد کریمی، محمدمهدی محبی، رضا شکاری، جواد آقایی‌پور و ابوبکر کامارا

2089101

دیدگاه‌ها