کد خبر : 2073711 | 10 مهر 1403 ساعت 17:50 | 18.4K بازدید | 25 دیدگاه

ستاره جوان مالزی نفس شانگهای را گرفت:

شگفتی‌ساز لیگ نخبگان: جوهور دارالتعظیم!

جوهور دارالتعظیم شگفتی‌ساز با شکست پرگل شانگهای شنهوا شگفتی‌ساز دو هفته ابتدایی لیگ نخبگان شد.

شگفتی‌ساز لیگ نخبگان: جوهور دارالتعظیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال جوهور دارالتعظیم روز سه‌شنبه در ورزشگاه سلطان ابراهیم با یک نمایش قدرتمند و پیروزی 3-0 مقابل شانگهای شنهوا به عنوان شگفتی‌ساز لیگ نخبگان خودش را مطرح کرد و چهار امتیاز در دو مسابقه خود کسب کرده است، تیم فوتبال شانگهای‌ شنهوا در هفته نخست با نتیجه چهار بر یک تیم قدرتمند پوهانگ استیلرز را شکست داده بود و در دومین مسابقه مقابل جوهور دارالتعظیم به میدان رفت و شکست سنگینی را تجربه کرد.

در این دیدار، عارف ایمن در دقیقه 11 با یک گل زیبا، تیمش را پیش انداخت و 15 دقیقه بعد، خورخه اوبرگون برتری را دو برابر کرد. خوان مونیز نیز در دقیقه 80 با یک ضربه آزاد تماشایی، گل سوم را به ثمر رساند تا در طول نود دقیقه این نمیانده کشور مالزی باشد تا توپ، میدان و نتیجه را در اختیار داشته باشد.

این نتیجه، جوهور را به چهار امتیاز از دو بازی اول رساند، در حالی که شانگهای شنهوا با شکست 4-1 مقابل پوهانگ استیلرز در بازی افتتاحیه خود، همچنان با سه امتیاز باقی ماند.

عارف در همان دقایق ابتدایی با یک حرکت سریع، شانگهای را تحت فشار قرار داد و در دقیقه 8 نیز نزدیک بود گلزنی کند، اما ضربه‌اش به بیرون رفت. با این حال، او در دقیقه 11 موفق شد با یک ضربه پای چپ، گل اول تیمش را به ثمر برساند.

2089091

پس از گل اول، اوبرگون با دریافت یک پاس مناسب از موریلو، گل دوم را به ثمر رساند، جوهور فرصت‌های بیشتری برای گلزنی داشت، اما نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم، عارف همچنان با حرکات خود دفاع شنهوا را آزار می‌داد و در نهایت مونیز با یک ضربه آزاد زیبا، گل سوم را به نام خود ثبت کرد و پیروزی قاطع جوهور را رقم زد.

2089092

با این پیروزی، جوهور بارو به عنوان یکی از مدعیان اصلی لیگ قهرمانان آسیا 2024 خود را معرفی کرد و امیدهای خود را برای صعود به مراحل بالاتر این رقابت‌ها افزایش داد، او با کسب 4 امتیاز مقابل دو نماینده کشور چین شروع باورنکردنی را رقم زد و در هفته آینده باید به مصاف گوانگژو برود و بازی سختی را در کشور کره برگزار می‌کند.

2089090

دیدگاه‌ها