کد خبر : 2073691 | 10 مهر 1403 ساعت 16:08 | 52.5K بازدید | 55 دیدگاه

افت عجیب شوامنی

والورده نشان داد: این بازیکن در حد رئال نیست!

بازی‌های خوب فده والورده در تضاد آشکار با آنچه است که در فصل جاری اورلین شوامنی در ترکیب ثابت رئال نشان داده است.

والورده نشان داد: این بازیکن در حد رئال نیست!

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده این روزها همه کاره خط میانی رئال است و به همه جای زمین سر می‌زند. درست در نقطه مقابل او شوامنی قرار دارد که در دربی نصف فده توپ دزدید و فقط یک توپ بیشتر از مودریچ ریکاوری کرد. او شاید الان در حد فیکس شدن برای رئال نیست.
فده انگار یک شش اضافی دارد. رئال مادرید به او در بازی‌ها بیش از همه نیاز دارد زیرا شوامنی شدیدا افت کرده و بازی‌هایی که انتظار می‌رود را ارائه نمی‌دهد. در دربی این فده بود که جور خط میانی را کشید و چه بسا اگر او نبود، رئال میانه زمین را به رقیب با انگیزه‌اش می‌داد.

آنچه مسلم به نظر می‌رسد این است که در دربی سیستم 2-1-3-4 کارلتو با بلینگام در جلو، تنها به‌خاطر تحرکات خستگی‌ناپذیر شماره هشت جواب داد. فده بارها به عقب برگشت تا کم کاری‌های شوامنی را جبران کرده و فضاهای خالی‌ای که فرانسوی باید پر می‌کرد را پوشش دهد. در واقع، او تقریباً دو برابر بیشتر از شوآمنی توپ (9 برابر 5) دزدید. شوامنی تنها یک ریکاوری بیشتر از مودریچ داشت و کاپیتان کروات حتی 14 دقیقه کمتر بازی نیز کرد. دنیای وارونه!

2089054

حتی آلوارو بنیتو، مربی سابق نوجوانان رئال و کارشناس فوتبال آاس و کادنا سر، در جریان دربی تحملش را از دست داد و گفت سه سال است که در مورد شوامنی نظرم تغییر نکرده است. او بازیکنی در حد رئال یا حداقل بازیکنی برای حضور در ترکیب ثابت نیست و من نمی‌دانم او چه کار مثبتی در تیم انجام می‌دهد؟ این نظر شاید اغراق‌آمیز باشد اما نمی‌توان انکار کرد که شوامنی در فصل جاری نتوانسته ستاره‌ای تاثیرگذار نشان دهد و شاید با بازگشت کاماوینگا به ترکیب، او پست خودش را نیز از دست بدهد.

دیدگاه‌ها