کد خبر : 2073683 | 10 مهر 1403 ساعت 15:26 | 41.4K بازدید | 43 دیدگاه

سرمربی سابق پرسپولیس همچنان شکست‌ناپذیر:

اولین سه امتیاز اوسمار در لیگ نخبگان

بوریرام تایلند با سرمربیگری اوسمار حریف استرالیایی را شکست داد.

اولین سه امتیاز اوسمار در لیگ نخبگان

به گزارش "ورزش سه"، تیم سنترال کوست مارینرز روز سه‌شنبه در لیگ قهرمانان آسیا در یک بازی خانگی مقابل بوریرام تایلند که هدایت آن را سرمربی سابق پرسپولیس اوسمار ویرا در اختیار دارد دو بر یک شکست خورد تا تیم تایلندی موقتا با 4 امتیاز در صدر شرق آسیا قرار بگیرد.

در دقیقه 30، گیلرمه بیسولی، مهاجم برزیلی بوریرام، با یک ضربه از جناح راست دروازه آدام پاولسیچ را باز کرد. پس از آن، کرتیس گود، مدافع میانی استرالیایی، در دقیقه 50 گل دوم را برای تیم تایلندی به ثمر رساند، گود که سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس با نیوکاسل یونایتد را دارد، با یک ضربه سر گل را به ثمر رساند، گلزنی کرتیس در زادگاهش از نکات جالب توجه این مسابقه بود.

2089031

در ادامه مسابقه همه چیز به سود تیم اوسمار پیش رفت و با اخراج آدام پاولسیچ دروازه‌بان تیم استرالیایی شرایط برای بوریرام ساده تر شد و با 2 گل و یک بازیکن بیشتر نسبت به تیم حریف خیالشان از کسب سه امتیاز مسابقه راحت شد و به اداره کردن و چرخش منطقی توپ مشغول شدند.

تیم استرالیایی که در نیمه دوم با نتیجه 2-0 عقب بود، در دقیقه پنجم وقت‌های اضافی توانست یک گل تسلی‌بخش به ثمر برساند، لوکاس ماوراگیس با یک شوت زیبا از بیرون محوطه جریمه گل زد، اما این گل خیلی دیر به ثمر رسید و تاثیری در روند مسابقه نداشت.

2089026

بوریرام پس از تساوی بدون گل در خانه مقابل ویسل کوبه ژاپن در روز اول، اکنون در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شکست‌ناپذیر است. این در حالی است که سنترال کوست مارینرز بعد از شکست 3-1 در هفته اول مقابل شاندونگ تایشان چین، در انتهای جدول 12 تیمی لیگ منطقه شرق قرار دارد.

اوسمار ویرا با عملکرد خوب در لیگ نخبگان و لیگ تایلند روزهای خوبی را سپری می‌کند، او در لیگ تایلند با 6 پیروزی و یک تساوی با اقتدار و ایجاد فاصله 4 امتیازی با یک بازی کمتر در صدر قرار دارد و حالا با 4 امتیاز در لیگ نخبگان با تساوی مقابل نماینده ژاپن و شکست نماینده استرالیا موقتا در صدر جدول قرار گرفته است، البته این دیدار اولین بازی شرق آسیا بود و قطعا جدول تا پایان امروز تغییر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها