کد خبر : 2073681 | 10 مهر 1403 ساعت 15:19 | 19.5K بازدید | 10 دیدگاه

احیای مارتینلی

برزیل مهاجم آرسنال را زنده کرد

دعوت شدن دوباره به تیم ملی برزیل همان چیزی بود که گابریل مارتینلی، مهاجم آرسنال، می‌خواست و او بهترین نسخه خود را بازیابی کرده است.

برزیل مهاجم آرسنال را زنده کرد

به گزارش "ورزش سه"، گابریل مارتینلی دوباره لبخند می‌زند. این بازیکن برزیلی پس از یک سال ناامیدکننده بهترین سطح خود را بازیابی کرده در حالی که مدت‌ها بود نه گل می‌زد و نه اینکه پاس گلی ارسال می‌کرد.

آرسنال در مقطع پایانی فصل 23/24 از مبارزه برای قهرمانی لیگ برتر خارج شد و مهاجم برزیلی هم از یازده‌تای ابتدایی آرتتا ناپدید شد. علاوه بر این، او برای کوپا آمه‌ریکا 2024 مورد توجه مربی سلسائو قرار نگرفت.

2089023

از 4 مارس سال 2024 (آرسنال 6-0 شفیلد یونایتد را شکست داد)، او هیچ نقشی در بازی‌های آرسنال نداشت. بیش از شش ماه گذشته بود و در بهترین بازی ممکن ظهور کرد، مقابل منچسترسیتی (2-2) عملکرد او درخشان بود. او یک پاس گل به کالافیوری داد.

این بازی به او اعتماد به نفس فوق‌العاده‌ای داد و او این را در بازی بعدی لیگ برتر مقابل لستر نشان داد. او یک گل زد و یک پاس گل داد تا راه را برای پیروزی دوباره توپچی‌ها هموار کند. همانی که به آن نیاز داشت. او انتقادات را خاموش کرد و مهر تاییدی زد روی تصمیم آرتتا که در 6 بازی ابتدای فصل به او میدان داده است.

2089024

رستگاری مارتینلی همزمان با دعوت شدن او به تیم ملی برزیل برای دیدارهای مسابقات مقدماتی آمریکای جنوبی بود. این دعوت به طرز عجیبی بر بهبود عملکرد او تأثیر گذاشته است. در برزیل دوباره به او اعتماد کرده‌اند و مارتینلی حالا به تیمی اضافه خواهد شد که می‌خواهد از بحران خارج شود. ستاره آرسنال می‌تواند همان مهره گمشده سلسائو باشد.

دیدگاه‌ها