کد خبر : 2073667 | 10 مهر 1403 ساعت 14:18 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

اتهام بزرگ کاپیتان میلان: جلسه با هوادار بازداشتی

مارسلو ویولا، میلان دستگیر شده در ماه فوریه سال ۲۰۲۳ جلسه‌ای با داویده کالابریا داشته است.

اتهام بزرگ کاپیتان میلان: جلسه با هوادار بازداشتی

به گزارش "ورزش سه"، پلیس ایتالیا روز دوشنبه در یک عملیات ضربتی و ضد مافیایی چندین نفر از لیدرهای متعصب و سرشناس دو باشگاه اینتر و میلان را دستگیر کرد و بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده بودند که بازیکنان و این دو باشگاه هم در معرض آسیب‌های فراوانی از سوی این افراد بودند.

اما حالا تحقیقات نشان داده است که جلساتی بین بعضی از اعضای دو تیم با افرادی که از روز گذشته در بازداشت هستند برگزار شده است که ممکن است دردسرهایی را هم برای این افراد و هم برای کسانی که از باشگاه در جریان برگزاری این جلسات و این مکالمات بودند به همراه داشته باشد.

گفته می‎‌شود که بعضی از این لیدرها که افرادی سرشناس در ورزشگاه هستند حتی با سیمونه اینزاگی هم در ارتباط بوده‌اند و دادستان میلان خبر داده است که لوچی به عنوان یکی از این افراد در تاریخ هشتم فوریه ۲۰۲۳ در یک کافه با کالابریا دیداری داشته و مدتی را با او مشغول مذاکره بوده است و تصایر مربوط به این جلسه در اختیار پلیس ایتالیا قرار دارد.

این در حالی است که از میلان اشکرینیار که در حال حاضر در پاری سن ژرمن توپ می‌زند و پیش از این پیراهن اینتر را به تن داشت هم به عنوان بازیکنی که به صورت مستقیم با این گروه‌ها در ارتباط بوده نام برده می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا این جلسات تبعاتی را برای کالابریا به دنبال خواهد داشت یا خیر.

دیدگاه‌ها