کد خبر : 2073663 | 10 مهر 1403 ساعت 14:09 | 46.7K بازدید | 23 دیدگاه

نیاز به حداقل یک ماه تمرین

شزنی نیامده از دروازه بارسلونا دور شد

شزنی برای بهبود شرایط بدنی خود و برای محافظت از دروازه بارسا به سه یا چهار هفته زمان نیاز دارد و فعلا نباید منتظر او درون دروازه بود.

شزنی نیامده از دروازه بارسلونا دور شد

به گزارش "ورزش سه"، یاچک روتکوفسکی اولین مربی این دروازه‌بان لهستانی بود و اطمینان داد که او باید قبل از اولین بازی برای بارسا یک برنامه تمرینی خاص برای ریکاوری شرایط بدنی خود انجام دهد.

قرارداد قریب‌الوقوع وویچک شزنی با باشگاه بارسلونا واکنش‌های زیادی را در لهستان برانگیخته است و یکی از کسانی که از این انتقال هیجان‌زده شده است، یاچک روتکوفسکی است که اولین مربی این دروازه‌بان بود.

او در این رابطه گفت: «شزنی پس از بیش از دو ماه بازنشستگی به سه یا چهار هفته زمان نیاز دارد تا به وضعیت خوب خود بازگردد ولی مطمئنم که می‌تواند به حل مشکلات دروازه بارسا کمک کند.»

روتکوفسکی ادامه داد: «اگرچه 34 سالگی برای یک دروازه‌بان مناسب نیست، اما وویچک بدون شک برای بازگشت به شرایط قبل از بازنشستگی به سه یا چهار هفته تمرین نیاز دارد. ماهیچه‌ها و تاندون‌ها در طول سال‌ها به ورزش و تمرین روزانه عادت داشتند و زمانی که او هیچ کاری انجام نمی‌دهد، متفاوت عمل می‌کنند. شما باید آنها را به "وضعیت اولیه" بازگردانید. من از یک چیز مطمئن هستم وویچک اگر مطمئن نباشد که آماده است، درون دروازه نخواهد رفت. بارسا اگر می‌خواهد بهترین شزنی را ببیند، باید حداقل به او یک ماه برای تمرین زمان بدهد.»

دیدگاه‌ها