کد خبر : 2073659 | 10 مهر 1403 ساعت 14:03 | 6.9K بازدید | 23 دیدگاه

رضایت بایرن: توافق اولیه برای تمدید با موسیالا

مذاکرات اولیه بایرن مونیخ برای امضای قرارداد جدید با جمال موسیالا به خوبی پیش رفته است.

رضایت بایرن: توافق اولیه برای تمدید با موسیالا

به گزارش "ورزش سه"، موسیالا یکی از بهترین بازیکنان حاضر در ترکیب بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در چند فصل اخیر بوده و درخشش با توجه به بسیاری از باشگاه بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده و همین باعث شده است که مدیران بایرن به صورت جدی به فکر حفظ او برای چند فصل پیش رو باشند.

قرارداد این ستاره آلمانی با باشگاه بایرن مونیخ در تابستان ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد اما مذاکرات برای امضای قرارداد جدید از مدتی قبل آغاز شده چون باید نگران است که باشگاه بزرگ اروپایی برای جذب او اقدام کنند و این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده به خدمت بگیرند که به هیچ وجه برای آنها خوشایند نیست.

حالا فابریتزیو رومانو خبر داده است که قدم‌های اول در مذاکرات بین مدیران بایرن و نمایندگان این بازیکن بسیار خوب و مثبت برداشته شده و توافق اولیه به نوعی انجام شده است. بایرن از شرایط این بازیکن و این که او آماده ادامه مذاکرات است بسیار خوشحال است و اوضاع را کاملا مثبت ارزیابی می‌کند.

موسیالا علاقه زیادی پروژه جدید بایرن مونیخ تحت هدایت ونسان کمپانی پیدا کرده و با این که بایرن هنوز در بسیاری از موارد باید با او توافق انجام دهد اما از شرایط و درکی که او از پروژه بلند مدت این باشگاه دارد بسیار راضی است و امیدوار است که خیلی زود بتواند قرارداد جدید را با موسیالا به امضا برسد.

دیدگاه‌ها