کد خبر : 2073650 | 10 مهر 1403 ساعت 13:28 | 27.1K بازدید | 14 دیدگاه

حتی گرم هم نکرد

رفتار غیرعادی آنچلوتی با کاماوینگا در دربی

ادواردو کاماوینگا با وجود اینکه در دسترس کارلو آنچلوتی بود و بر خلاف برنامه قبلی حتی در جریان دربی گرم هم نکرد.

رفتار غیرعادی آنچلوتی با کاماوینگا در دربی

به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی در نشست خبری قبل از دربی با خوشحالی گفت، کاماوینگا در دسترس است و مانند همه بازیکنان می‌تواند 90 دقیقه یا 0 دقیقه بازی کند. و چیزی که حاصل شد سناریوی دوم بود که بازیکن فرانسوی حتی در کنار زمین گرم نکرد تا بتواند به میدان برود. این در حالی است که بسیاری معتقد بودند کارلتو در دقایق پایانی و برای حفظ برتری باید ستاره فرانسوی را به میدان می‌فرستاد اما او دو مدافع کناری تیمش را عوض کرد و اندریک نیز راهی میدان شد.

وقتی که در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی از آنچلوتی در این رابطه پرسیده شد، او سعی کرد آن را کم اهمیت جلوه دهد و گفت هرچند بازیکن در شرایط عالی قرار دارد اما پس از مصدومیت 40 روزه او قادر به بازی نبود!

اکنون انتظار می‌رود کاماوینگا چهارشنبه مقابل لیل در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، جایی که احتمالا اولین دقایق فصل خود را تجربه خواهد کرد.

کسی که جای او مقابل اتلتیکو بازی کرد، لوکا مودریچ بود که اگرچه در فصل جاری بازیکن ثابت نیست، اما وارد یازده تای مهم‌ترین بازی فصل رئال تا به امروز شد و حقیقت این است که نمایش خوبی نیز ارائه داد.

البته در دقایق پایانی کارلتو مجبور شد لوکاس واسکز را به زمین بفرستد و همین قضیه باعث انتقادات زیادی شد. همه منتظر ورود کاماوینگا بودند ولی مربی ایتالیایی عجیب‌ترین تصمیم ممکن را گرفت.

دیدگاه‌ها