کد خبر : 2073649 | 10 مهر 1403 ساعت 13:25 | 18.2K بازدید | 52 دیدگاه

هیچکس از آینده خبر ندارد اما…

حسین‌زاده: با تراکتور قرارداد بلندمدت بستم

امیرحسین حسین‌زاده می‌گوید از فرم خوب خود زیر نظر اسکوچیچ لذت می‌برد.

حسین‌زاده: با تراکتور قرارداد بلندمدت بستم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین‌زاده، ستاره تراکتور، امروز همراه با دراگان اسکوچیچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با موهون باگان حاضر شد و در خصوص عدم حضور حریف در ایران گفت: این شرایط اصلا برای تیم خوب نیست. امیدوارم تیم هندی فردا بیاید و بتوانیم بازی کنیم. ما برای این بازی برنامه‌ریزی کردیم و تقریبا تمام تمریناتی که انجام دادیم، برای این بازی بوده است.

وی افزود: واقعا دوست داشتم تیم هندی اینجا حضور داشته باشد و بتوانیم بازی کنیم ولی نمی‌دانم چه اتفاقی ممکن است بیفتد‌. کل تیم و اعضای کادرفنی برای این بازی آماده هستند و آماده هر اتفاقی هستیم.

حسین‌زاده در مورد شرایط خوب خود در این فصل و حضور در صدر جدول گلزنان لیگ برتر گفت: بابت این موضوع خدا را شاکرم و با کمک کادرفنی همه جیز برای من و تیم خوب پیش رفته است. این که من الان آقای گل لیگ هستم، لحظه‌ای است و شاید چند هفته بعد نباشم و شاید باشم. تمام تلاشم را می‌کنم که این فرم را ادامه دهم.

2088971

ستاره تراکتور درباره تاثیر حضور اسکوچیچ و ستارگان در تراکتور روی درخشش او گفت: از حضور آقای اسکوچیچ در تیم خیلی خوشحال شدم. باعث افتخار من است. من قبلا هم سابقه همکاری با ایشان را در تیم ملی داشتم و اولین بازی ملی‌ام با ایشان است. از این بابت خوشحالم و از همان روزی که آمدند خیلی به من کمک کردند. از حضور بازیکنان هم خیلی خوشحالم. بازیکنان تیم ملی اینجا آمدند. علیرضا بیرانوند، ترابی، دانیال، آقا شجاع که اینجا بود و ‌.‌.. همه بازیکنانی هستند که سطح خیلی بالایی دارند و بازیکنان خارجی که آمدند فوق‌العاده هستند. از بازی کنار آنها خیلی لذت می‌برم و امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

حسین‌زاده درباره برنامه خود برای آینده و تمدید قرارداد با تراکتور گفت: هیچکس از آینده خبر ندارد و من هم قرارداد بلندمدت دارم و بارها اعلام کردم قراردادی که بستم، دلی بوده است. فعلا فکر نکنم تمدیدی در کار باشد، چون هنوز دو سالی با باشگاه بزرگ تراکتور قرارداد دارم و هیچکس از آینده خبر ندارد ولی من فعلا تمام تمرکزم برای این فصل است و می‌خواهم بهترین خودم را ارائه بدهم تا آخر فصل بهترین نتیجه را برای تیم بگیریم.

دیدگاه‌ها