کد خبر : 2073639 | 10 مهر 1403 ساعت 12:58 | 6K بازدید | 9 دیدگاه

اوکراین و فرانسه، باورکردنی نیست، هست؟

محفل چهار تیم پایانی و جای ایران شدیدا خالی!

چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی مشخص شده‌اند و دو تیم شما را شگفت‌زده می‌کند و دو تیم دیگر برای فینال کلاسیک آماده می‌شوند. بله با صعود فرانسه، جای خالی ایران حس می‌شود.

محفل چهار تیم پایانی و جای ایران شدیدا خالی!

به گزارش "ورزش سه"، نیمه نهایی جام جهانی جایی است که واقعاً افسانه‌ها و هیجان‌ها ساخته می‌شوند. دو تیم فینالیست در نهایت به برای تاج و تخت رقابت می‌کنند و بازندگانش در رده‌بندی فرصت ایستادن در جایگاه تاریخی یعنی سوم را دارند. اگرچه رده چهارم نیز برای فرانسه و یا اوکراین رویایی خواهد بود. در مرحله یک شانزدهم نهایی، یک چهارم نهایی و نیمه نهایی، قهرمانان متولد می‌شوند و تاریخ نوشته می‌شود. در جام جهانی 2024، برزیل پرافتخارترین تیم، آرژانتین فینالیست 2 دوره اخیر و فرانسه که نخستین تجربه آوردگاه بزرگ را پشت‌سر می‌گذارد و اوکراین شگفتی‌ساز، به محفل پایانی راه یافته‌اند.

2088952

در مرحله یک هشتم، قزاقستان رویاپرداز پس از کنار زدن پرتغال مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه سنگین شش بر یک مقابل آرژانتین شکست خورد و وداع تلخی را داشت. در شرایطی که از آن‌ها به عنوان محبوب‌ترین تیم رویداد بزرگ یاد می‌کردند. مراکش قهرمان آفریقا و بهترین تیم جهان در سال 2023، به دست بهترین تیم تاریخ یعنی برزیل حذف شد. فرانسه، موفق شد پاراگوئه را از جریان مسابقات خارج کند و شگفتی‌ساز شود و همچنین اوکراین با غلبه به ونزوئلا به جمع چهار تیم پایانی پیوست.

2088953

*نتایج یک چهارم نهایی جام جهانی به شکل زیر است؛

برزیل 3 _ 1 مراکش
آرژانتین 6 _ 1 قزاقستان 
اوکراین 9 _ 4 ونزوئلا 
فرانسه 2 _ 1 پاراگوئه

به این ترتیب، در نیمه نهایی جام جهانی 2024 برزیل به مصاف اوکراین و آرژانتین برابر فرانسه به میدان خواهد رفت. بخش غم‌انگیز، حضور فرانسه هم گروهی ایران که با چهار گل توسط مردان شمسایی له شده بود و در مسیر سبز قرار گرفت، در نیمه نهایی است. فرصتی که به راحتی از دست تیم ملی پرید و ستاره‌های فوتسالیست ایران با کمی تدبیر و برنامه‌ریزی می‌توانستند برای فینال رقابت‌ها راهی کارزار نیمه نهایی شوند و در سمت راحت نمودار درختی جای بگیرند.

2088954

*دوئل‌های نیمه نهایی جام جهانی اینگونه است؛

سه‌شنبه_ 11 مهر 
برزیل - اوکراین
ساعت 18:30

چهارشنبه _ 12 مهر
آرژانتین - فرانسه 
ساعت 18:30

دیدگاه‌ها