کد خبر : 2073636 | 10 مهر 1403 ساعت 12:54 | 21.5K بازدید | 47 دیدگاه

گزینه جذاب و غیرمنتظره یونایتد: اینزاگی جای تن‌هاخ!

شایعاتی درباره علاقه مدیران باشگاه منچستریونایتد به همکاری با سیمونه اینزاگی به گوش می‌رسد.

گزینه جذاب و غیرمنتظره یونایتد: اینزاگی جای تن‌هاخ!

به گزارش "ورزش سه"، شکست ۰-۳ این هفته منچستریونایتد برابر تاتنهام در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باعث شده است که آینده اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم بیشتر از هر زمان دیگری متزلزل به نظر برسد و شایعات بسیاری درباره احتمال برکناری او از سمتش به عنوان سرمربی یونایتد به گوش می‌رسد.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که مدیران یونایتد به این مربی هلندی اعلام کرده‌اند که تنها دو بازی برای ادامه حضورش روی نیمکت این تیم فرصت خواهد داشت. او باید در دیدار برابر پورتو در رقابت‌های لیگ اروپا و همچنین بازی با استون ویلا در لیگ برتر انگلیس به پیروزی برسد تا بتواند همچنین به حضورش در این تیم ادامه دهد.

2088638

اما حالا بعضی از رسانه‌های انگلیسی خبر داده‌اند که مدیران یونایتد در حال جست‌وجو و بررسی گزینه‌های مختلف برای جانشینی این مربی هستند و یکی از گزینه‌های جذابی که علاقه بسیاری به آن دارند سیمونه اینزاگی است که در حال حاضر هدایت اینتر را بر عهده دارد و فصل گذشته موفق شد با این تیم قهرمانی در رقابت‌های سری آ ایتالیا را جشن بگیرد.

گفته می‌شود که مدیران یونایتد مشتاق هستند که او را به عنوان جانشین تن‌هاخ انتخاب کنند و باور دارند که این مربی ایتالیایی می‌تواند شرایط را برای تیم‌شان به صورت کامل تغییر دهد و آنها را بار دیگر به روزهای خوب گذشته برگرداند اما بعید به نظر می‌رسد که سرمربی اینتر تصمیمی برای ترک این تیم در این مقطع داشته باشد و پیشنهاد یونایتد را قبول کند.

از گرت ساوت‌گیت که پیش از این هدایت تیم ملی انگلیس را برعهده داشت به عنوان دیگر گزینه جدی هدایت شیاطین سرخ نام برده می‌شود.

دیدگاه‌ها