کد خبر : 2073633 | 10 مهر 1403 ساعت 12:43 | 11.7K بازدید | 14 دیدگاه

از این شرایط راضی و خوشحال نیستیم؛

اسکوچیچ: امیدوارم بازی به هر نحوی برگزار شود

دراگان اسکوچیچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با موهان باگان به عدم حضور اعضای این تیم در ایران واکنش نشان داد.

اسکوچیچ: امیدوارم بازی به هر نحوی برگزار شود

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم موهان باگان هند برای دیدار با تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا به ایران سفر نکرده است، امروز کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه برگزار شد و دراگان اسکوچیچ در مقابل خبرنگاران تبریزی حضور پیدا کرد تا پاسخ سوالات آنها را بدهد.

صحبت‌های اسکوچیچ را در ادامه می‌خوانید:

* صحبت‌های ابتدایی؟
روز همگی به‌خیر. درباره بازی چیز خاصی نمی‌توانم بگویم‌. آماده بازی هستیم‌. رقابت‌های آسیایی شانس نشان دادن تیم‌مان در سطح بالاتری را به ما می‌دهد اما متاسفانه تیم حریف هنوز اینجا حاضر نشده و امیدوارم تا فردا این اتفاق بیفتد و بیایند تا به اعتبار این رقابت‌ها خدشه‌ای وارد نشود. اهداف بزرگی در این رقابت داریم و امیدوارم بازی به نحوی که هست، فردا برگزار شود. قطعا این شرایط برای ما هم مشکل‌ساز است، چون مطمئن نیستیم بازی فردا قرار است برگزار شود یا نه و این موضوع ما را به شک می‌اندازد که روند آماده‌سازی‌مان برای رقابت بعدی باید به چه شکلی باشد. مسلما از شرایطی که الان به وجود آمده خوشحال و راضی نیستم، اما خوش‌بینم که این بازی به نحوی انجام شود.

* شناخت از تیم هندی؟
البته که تیم حریف را می‌شناسم و بازی آنها را دیدم و باتوجه به اینکه در خانه بازی می‌کنیم، دوست داشتیم ببریم اما فعلا شرایط نامشخص است. در مورد جزئیات تاکتیکی نمی‌توانم چیزی بگویم.

2088974

* هواداران تراکتور در فضای مجازی می‌گویند ترس از این تیم باعث عدم حضور حریف در ایران شد.
ممنون از اینکه در مورد فضای مجازی به من اطلاع دادید چون من نمی‌دانستم.

* علت خوشحالی در بازی قبلی؟
مسلما فوتبال سراسر شور و هیجان است. ما در شرایط سخت توانستیم پیروزی به دست بیاورم و نمی‌توانستم هیجان خودم را پنهان کنم.

* دلیل عدم حضور موهان باگان در ایران چیست؟
اینکه دلیل حضور نیافتن تیم هندی در اینجا چه هست، موضوع صحبت نیست و دلیلش را دقیقا نمی‌دانم. حقیقت این است که الان دو باشگاه دیگر برای برگزاری بازی‌های آسیایی در ایران حضور دارند، هم دیروز بازی برگزاری شد و هم امروز قرار است بازی آسیایی در ایران برگزار شود که نشان می‌دهد مشکلی از این بابت وجود ندارد. من هم الان دنبال یافتن دلیل این موضوع که چرا این تیم اینجا نیامده نیستم و امیدوارم هر طور شده لحظه آخر هم شده خودشان را برسانند. فکر می‌کنم قشنگ‌تر و زیبنده‌تر است که تیمی که نیامده، دلیلش را بگوید. در نهایت امیدوارم هر طور شده برای بازی اینجا حاضر شوند و بازی فردا برگزار شود.

* در صورت عدم حضور این تیم، تراکتور متضرر خواهد شد؟
در مورد قوانین مسلماً تصمیم‌گیرنده من نیستم و اگر قانون اینطور است کاری از دست من بر نمی‌آید و من برای مربیگری اینجا هستم.

* فردا از بازیکنان اصلی استفاده می‌کنید؟
ما در مورد ترکیب هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم. چه کسی می‌داند که  چه اتفاقی می‌افتد. ما هنوز هم منتظریم تا بببینیم برنامه بازی چه می‌شود و بعد برنامه‌ریزی انجام بدهیم. به هر حال آماده‌ترین و بهترین‌ها در زمین خواهند بود.

* استفاده از سیستم چرخشی در دنیا عادی است و هواداران درخواست دارند برای جلوگیری از مصدومیت بازیکنان از این سیستم استفاده کنید.
اینکه می‌گویید این موضوع در دنیا عادی است اما من انجام نمی‌دهم، یعنی من کار غیرعادی انجام می‌دهم. همانطور که گفتم بر اساس شرایطی که در هر بازی وجود دارد، برای ترکیب تصمیم‌گیری می‌شود.

* فشردگی مسابقات، تراکتور را اذیت نمی‌کند؟
مسلما اجتناب‌ناپذیر نیست و همیشه مشکل پیش می‌آید اما ما سعی می‌کنیم برای مشکلی که اتفاق میفتد، بهترین راه‌حل را در هر برهه انتخاب می‌کنیم. زمان‌بندی تمرینات مسئله بسیار مهمی است که برای پیشگیری از آسیب بازیکنان و آماده نگه داشتن آنها باید رعایت شود‌. چیزی که درباره استفاده از سیستم چرخشی گفتند، آنقدر اهمیت ندارد و زمان‌بندی بازه‌های تمرینی اهمیت دارد. تصمیماتی که تا الان اتخاذ شده، تصمیمات خوبی بودند و باعث مشکلی در تیم نشدند اما باید ببینیم زمانی که مشکلات پیش می‌آید، بهترین راه‌حل چیست. ممکن است تصمیماتی اتخاذ شود که بعدا مشخص شود تصمیمات خوبی نبوده است اما در حال حاضر با توجه به شرایطی که تیم دارد، سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را بگیریم و هر لحظه بر اساس اتفاقاتی که میفتد و شرایطی که به وجود می‌آید، این تغییر برنامه و سیستم را داریم. مسلما برنامه درازمدتی برای این موضوع نداریم و روزانه و هفتگی تصمیم می‌گیریم که شرایط چطور است و به اقتضای آن تصمیم مناسب را می‌گیریم.

دیدگاه‌ها