کد خبر : 2073631 | 10 مهر 1403 ساعت 12:36 | 13.3K بازدید | 19 دیدگاه

می‌روم چون مشکل اصلی تیم هستم

افشای سخنرانی احساسی ژاوی در رختکن بارسا

انتشار ویدیوی صحبت‌های ژاوی در رختکن و اعلام استعفایش به بازیکنان بعد از شکست سنگین از ویارئال خبرساز شد.

افشای سخنرانی احساسی ژاوی در رختکن بارسا

به گزارش "ورزش سه"، در 27 ژانویه 2024، پس از شکست 3-5 مقابل ویارئال، ژاوی، سرمربی وقت بارسا، در یک کنفرانس مطبوعاتی با اعلام این که "می‌خواهم اعلام کنم که در 30 ژوئن دیگر به عنوان مربی ادامه نخواهم داد"، همه را غافلگیر کرد.

ال چیرینگیتو تصاویری از بارسا وان را پخش کرده است که در آن سخنرانی ژاوی هرناندز خطاب به بازیکنانش را نشان می‌دهد که در آن او به آنها اطلاع می‌دهد، از مربیگری بارسا در پایان فصل کنار می‌کشد.

2088944

ویدیوی بارسا وان نشان می‌دهد که ژاوی هرناندز فردای شکست، وارد رختکن می‌شود تا بازیکنانش را از تصمیم خود برای ترک تیم در پایان فصل با وجود داشتن قرارداد مطلع کند.

ژاوی می‌گوید: «صبح به‌خیر. روز خوبی داشته باشید. ببینید، من می‌دانم که روز آسانی نیست، اولاً به دلیل نتیجه بد دیروز. ما این بازی را آنالیز می‌کنیم تا بهتر متوجه شویم چه اتفاقی برایمان افتاده است. من احساس ناراحتی می‌کنم که قبل از این به شما چیزی نگفته‌ام و بهتر بود قبل از کنفرانس شما را مطلع می‌کردم.»

ژاوی اینگونه ادامه داد: «من با رئیس (خوان لاپورتا) صحبت کرده‌ام. با رافا یوسته، الخاندرو اچواریا، دکو و دیگر اعضای کادر فنی، و ما معتقدیم که شرایط باید تغییر کند و این وضعیت باعث شده شما بازیکنان با تنش زیادی بازی کنید.
از اینکه قبل از کنفرانس خبری به شما چیزی نگفتم احساس ناراحتی می‌کنم. مدت زیادی است که در مورد آن تصمیم گرفته‌ام. به عنوان یک عاشق بارسا حس می‌کنم خودم تبدیل به یک مشکل شده‌ام و نمی‌توانم اجازه دهم این وضعیت ادامه پیدا کند. تیم نیاز به یک تغییر روند دارد چون می‌بینم با چه تنش و استرس بالایی بازی می‌کنید.»

ژاوی هرناندز می‌خواست به بازیکنان بارسلونا بفهماند که تصمیم او برای ترک این تیم در پایان فصل یک تصمیم بداهه نیست: «من مدت زیادی است که تصمیم خودم را گرفته‌ام. این تصمیم به‌خاطر شکست دیروز نیست و فکر می‌کنم خودم مشکل اصلی بارسلونا هستم.»

لازم به ذکر است که چند ماه بعد لاپورتا توانست ژاوی را از استعفا منصرف کند و اعلام شد او یک فصل دیگر ادامه خواهد داد با این حال دو هفته به پایان فصل رئیس بارسلونا حکم اخراج ژاوی را صادر کرد و کمی بعد نیز هانسی فلیک جای او را گرفت.

دیدگاه‌ها