کد خبر : 2073625 | 10 مهر 1403 ساعت 12:18 | 20.3K بازدید | 27 دیدگاه

ادعای جالب ادن هازارد

گیج شده‌ام، هم دوست دارم لیل ببرد، هم رئال!

ادن هازارد نمی‌داند از بین تیم‌های سابقش در بازی فردا یعنی لیل و رئال که به مصاف هم خواهند رفت، کدام گزینه را انتخاب کند.

گیج شده‌ام، هم دوست دارم لیل ببرد، هم رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن بلژیکی سابق رئال مادرید مصاحبه‌ای با تلویزیون رئال مادرید داشت و در مورد بازی چهارشنبه شب در روز دوم لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم سابقش صحبت کرد.

لیل-رئال بازی بین دو باشگاهی است که ادن هازارد در دوران فوتبالش پیراهن آنها را به تن کرد. ستاره خوش تکنیک بلژیکی گفت: «لیل و رئال دو تیمی هستند که من به آنها علاقه زیادی دارم. من دوستانی در هر دو تیم دارم و مطمئنا این یک بازی خوب خواهد بود. راستش کمی گیج شده‌ام چون هر دو تیم را دوست دارم و همیشه می‌خواهم برنده شوند.»

هازارد لیل را آنالیز کرد و در مورد خطر مهاجمش، جاناتان دیوید، که فصل گذشته 26 گل به ثمر رساند و به تازگی برابر لو آور هت‌تریک کرده است نیز هشدار داد: «دو یا سه بازیکن لیل کیفیت بالایی دارند و خیلی خوب هستند. اولی مهاجمشان، جاناتان دیوید، را می‌توان نام برد. لیل تیمی با کیفیت است. اما در واقع رئال مادرید بهتر است.»

2088929

هازارد در 14 سالگی وارد لیل شد و در فصل 11-2010 یک قهرمان تاریخی لیگ و جام حذفی با این تیم کسب کرد و سپس راهی چلسی شد: «وقتی مقابل تیمی مثل رئال مادرید، بهترین تیم دنیا بازی می‌کنید، این یک امتیاز ویژه است. برای هواداران و شهر لیل، بازی برابر رئال یک اتفاق باورنکردنی است.»

هازارد پس از بازنشستگی در مادرید ساکن شده است. و اخبار هم‌تیمی‌های سابق خود را از نزدیک دنبال می‌کند: «همه آنها باورنکردنی هستند. من خوش شانس هستم که در مادرید زندگی می‌کنم و در مورد رئال با بچه‌ها صحبت می‌کنم. اینجا در مدرسه و همه جا بچه‌ها و هواداران همه دیوانه رئال هستند.»

دیدگاه‌ها