کد خبر : 2073619 | 10 مهر 1403 ساعت 12:04 | 17.7K بازدید | 7 دیدگاه

آسنسیو آماده ورود به ترکیب

انریکه جانشین دمبله در امارات را انتخاب کرد

مارکو آسنسیو امشب در ورزشگاه امارات، بیشترین سود را از اختلاف و تنش بین لوئیس انریکه و عثمان دمبله خواهد برد.

انریکه جانشین دمبله در امارات را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، آسنسیو از مصدومیت خود در بازی مقابل خیرونا بهبود یافته و برای بازی با آرسنال وارد فهرست PSG شد. او یک فرصت طلایی، در غیاب دمبله، برای اثبات ارزش‌های خودش خواهد داشت.
مارکو آسنسیو بازگشته است. این بازیکن اسپانیایی که در جریان بازی مقابل خیرونا در 18 سپتامبر از ناحیه ران پای راست آسیب دیده بود، برای دیدار با آرسنال دعوت شد و بنابراین لوئیس انریکه پس از اخراج موقت دمبله به دلایل انضباطی، می‌تواند امشب روی او حساب کند.

سرمربی اسپانیایی مهاجم اصلی خود، گونچالو راموس را در اولین بازی فصل از دست داد و تصمیم گرفت آسنسیو را به عنوان یک 9 کاذب قرار دهد، پستی که او از سال گذشته می‌شناخت و در آن عملکرد خوبی نیز داشت. این ملی پوش 28 ساله اسپانیایی قبل از مصدومیت مقابل خیرونا، روی سه گل تیمش نقش داشت. او یک گل زده و دو پاس گل تا اینجای فصل داده است. ولی چیزی که در مورد او تغییر نکرده، معضل با مصدومیت‌هاست.

2088927

مصدومیت اخیر، کشیدگی در ناحیه عضله ران راست، جدی نبود و آسنسیو هفته گذشته در پاریس استراحت کرد. او از روز جمعه به تنهایی تمرین را آغاز کرد و یکشنبه تمرینات خود را بدون هیچ مشکلی با سایر هم‌تیمی‌هایش به پایان رساند. خط خوردن دمبله به دلایل انضباطی به او گزینه‌های بیشتری برای حضور در ترکیب ثابت پاریس می‌دهد اما شاید هم او کار را از ابتدا شروع نکند و انریکه برای نیمه دوم و پیچیده شدن احتمالی بازی روی وی حساب کند.

روز جمعه در پیروزی 3-1 مقابل رن، این لی کانگ این بود که به عنوان 9 کاذب عمل کرد و عملکردش عالی بود. ستاره کره‌ای برای مدافعان رقیب یک کابوس بود و عملکرد عالی خود را با یک گل به اوج رساند. او جدی‌ترین رقیب آسنسیو برای ترکیب ثابت است.

حرف آخر را لوئیس انریکه خواهد زد که علاوه بر آسنسیو، توانسته دوناروما و ویتینیا را نیز برای بازی امشب ریکاوری کند.

دیدگاه‌ها