کد خبر : 2073615 | 10 مهر 1403 ساعت 11:57 | 24.9K بازدید | 9 دیدگاه

در نشست خبری بازی با اسلوان

گواردیولا به‌ یاد بازیکن فقید رئال بغض کرد

منچسترسیتی امشب در دومین هفته از لیگ قهرمانان مهمان اسلوان براتیسلاواست و پپ گواردیولا از یکی از بازیکنان قدیمی این باشگاه نیز یاد کرد.

گواردیولا به‌ یاد بازیکن فقید رئال بغض کرد

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از رویارویی با اسلوان اسلواکی، از پیتر دوبروفسکی که زمانی بازیکن اسلوان بود و در لالیگا پیراهن رئال مادرید و اویدو را نیز برتن کرد، یاد کرد و احساساتی شد.

2088924

دوبروفسکی در اسلوان اوج گرفت و به پیراهن رئال در سال 1993 نیز رسید. او دو فصل برای رئال 31 بازی کرد و دو گل زد. او با این تیم فاتح لالیگا نیز شد. دوبروفسکی سپس 5 سال برای اویدو بازی کرد و در این باشگاه به یک ستاره محبوب تبدیل شده بود ولی در سال 2000  و در یک سفر تفریحی به تایلند بر اثر سانحه تصادف جانش را از دست داد.

2088923

پپ دیروز در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران اسلواک در مورد دوبروفسکی گفت: «این روزها از او زیاد یاد می‌کنم. پیتر یک فوتبالیست باورنکردنی بود که در یک تصادف جان خود را از دست داد. من در مورد او با خوانما لیلو (دستیارش در سیتی) صحبت کردم، زیرا پیتر در اویدو بازیکن او بود. خوانما تقریباً به یاد او گریه کرد زیرا او انسانی فوق‌العاده دوست داشتنی بود و مرگش یک ضایعه بسیار وحشتناک برای همه بود.»

دیدگاه‌ها