کد خبر : 2073610 | 10 مهر 1403 ساعت 11:36 | 66K بازدید | 103 دیدگاه

هیچ‌وقت در زندگی‌ام چنین کاری نمی‌کنم؛

واکنش تند رامین رضاییان به شایعه جنجالی

رامین رضاییان به شایعه درگیری با جواد نکونام واکنش نشان داد.

واکنش تند رامین رضاییان به شایعه جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال امیدوار بود بعد از شکست تلخ در دربی مقابل السد در لیگ نخبگان آسیا به پیروزی برسد اما شاگردان جواد نکونام با ارائه یک نمایش ناامیدکننده باز هم شکست خوردند تا سرمربی آبی‌پوشان دوباره در نشست مطبوعاتی استعفا دهد.  

شرایط این روزهای استقلال عجیب و غریب شده است. به جز نتایج ضعیف، حواشی زیادی حول محور این باشگاه وجود دارد. در واقع هر روز یک خبر عجیب در رابطه با این باشگاه به گوش می‌رسد که دیگر هواداران این تیم را کلافه کرده است.

روز گذشته شایعه‌ای مطرح شد مبنی بر اینکه رامین رضاییان در بازی دربی با جواد نکونام درگیری لفظی داشته است. ماجرا از این قرار بود که گفته شد رضاییان در جریان تقابل با پرسپولیس خطاب به نکونام گفته است: "اگر می‌خواستی بزن زیرش بازی کنی چرا من را خریدی؟"

حتی گفته شد که رضاییان قرار بوده در بازی با السد به‌خاطر این درگیری لفظی نیمکت‌نشین شود که نکونام به‌خاطر حساسیت بازی از این کار صرف نظر کرده است. رضاییان اما به این موضوع که توسط عادل فردوسی‌پور مطرح شد واکنش تندی داشت و اساسا آن را تکذیب کرد.

ستاره استقلال هنگام خروج از فرودگاه در حالی که قصد نداشت مصاحبه‌ای انجام دهد، فقط در واکنش به این شایعه جنجالی گفت: "صد درصد چنین چیزی درست نیست. زشته، انتظار من از بعضی‌ها بیشتر است. من هیچ‌وقت در زندگی‌ام چنین کاری نمی‌کنم. هر کسی هم چنین خبری داده صلاح استقلال را نمی‌خواهد چون من در زندگی‌ام چنین کاری نمی‌کنم. "

دیدگاه‌ها