کد خبر : 2073609 | 10 مهر 1403 ساعت 11:31 | 18.6K بازدید | 36 دیدگاه

هر کاری کردیم جواب عکس داد

چشمی: در بن بستیم و همه مقصر!

روزبه چشمی درباره روزهای سخت و بحرانی استقلال صحبت کرد.

چشمی: در بن بستیم و همه مقصر!

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال پس از شکست 2 بر صفر مقابل السد قطر در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا بامداد امروز به تهران بازگشت و آبی پوشان که وضعیت چندان مطلوبی در طی هفته‌های اخیر نداشتند، نسبت به شرایط کنونی تیمشان دیدگاه قابل توجهی داشتند.

روزبه چشمی، هافبک باتجربه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این شکست پس از بازگشت کاروان استقلال از قطر گفت: فقط شرمندگی برای ما مانده و شرمنده هوادار هستیم. جای صحبتی نیست و انشالله بتوانیم جبران کنیم. نمی‌دانم چرا هر کاری می‌کنیم به بن بست می‌خوریم و نمی‌دانم چه بگویم.

2088679

چشمی که در هنگام گفت‌و‌گو با اصحاب رسانه احساس درد داشت و لنگ لنگان حرکت می‌کرد، تاکید کرد: اکنون شرایط حرف زدن نیست. داستان این روزها مفصل است. مصدومیتم را نمی‌دانم ولی به هر حال وضعیت خوب نیست.

وی افزود: همه مقصر هستیم. از کادرفنی و بازیکنان، همه مقصر هستیم. دوره بدی است و باید از هواداران عذرخواهی کنیم چون جای هیچ صحبتی نیست.

چشمی درباره درگیری در رختکن این تیم گفت: هیچ درگیری نبوده. بحث مفصل است و فقط بگویم یک ماه است که پدر تیم را درآورده‌اند. بازیکنان سر تمرین استرس دارند، چه برسد به بازی. از بعد بازی با استقلال خوزستان شروع شد و هر کار که می‌شد به عنوان بازیکن انجام دهیم، انجام دادیم و فقط جواب عکس داد. انشالله سر فرصت درباره مسائل صحبت خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها