کد خبر : 2073605 | 10 مهر 1403 ساعت 11:01 | 9.7K بازدید | 9 دیدگاه

یارکشی انریکه برابر دمبله: همه طرف من هستند

لوئیس انریکه می‌گوید همه اعضای پاری سن ژرمن در ماجرای خط زدن عثمان دمبله حامی او هستند.

یارکشی انریکه برابر دمبله: همه طرف من هستند

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن سه‌شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه امارات در یک بازی جذاب و تماشایی روبروی آرسنال به میدان برود و مصمم است که بتواند دومین بردش را در این مسابقات به دست آورد و جایگاهش را بهبود ببخشد.

اما حواشی به وجود آمده پیرامون این تیم در ۲۴ ساعت گذشته توجه بسیاری را به خود جلب کرده و نگرانی هواداران پی اس جی را به همراه داشته است. درگیری لفظی به وجود آمده بین انریکه و دمبله باعث شده است که این مربی اسپانیایی تصمیم به خط زدن روی نام این بازیکن برای این بازی مهم داشته باشد.

او در نشست خبری در آستانه این دیدار حساس این موضوع را تایید کرد که تصمیمش انضباطی بوده و تعهد به تیم برایش اهمیت زیادی دارد. سرمربی پی اس جی تاکید دارد که مدیران این باشگاه هم به صورت کامل حامی او هستند و هیچ مشکلی با تصمیمش برای حذف نام این ستاره فرانسوی برای بازی برابر آرسنال ندارند.

انریکه در این باره به خبرنگاران گفت: «من در قضیه حذف نام دمبله از فهرست تیمم برای بازی برابر آرسنال از حمایت اعضای هیئت مدیره، مدیران و رئیس این باشگاه برخوردار هستم. آنها من را انتخاب کردند تا تیمی را بسازم و این کاری است که انجام خواهم داد. من به دنبال ساختن تیم هستم. البته که دمبله هم در این تیم حضور خواهد داشت. چنین وضعیتی به معنای حذف او نیست. دمبله در تیم من است و همین جا خواهد ماند.»

دیدگاه‌ها