کد خبر : 2073602 | 10 مهر 1403 ساعت 10:43 | 10.5K بازدید | 6 دیدگاه

تمجید هافبک سابق بارسا از مودریچ: شماره یک!

ایوان راکیتیچ معتقد است لوکا مودریچ بازیکنی درجه یک است و مانند او در فوتبال کرواسی نبوده است.

تمجید هافبک سابق بارسا از مودریچ: شماره یک!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش مودریچ در ترکیب تیم ملی کرواسی و البته رئال مادرید یکی از دلایل اصلی موفقیت هر دو تیم در رقابت‌های جام جهانی و همچنین لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بوده و این بازیکن توانسته است نقش مهمی را در سطح ملی و باشگاهی برای هر دو تیمش در چند سال اخیر ایفا کند.

این ستاره کروات یکی از محبوب‌ترین بازیکنان رئال مادرید در چند سال گذشته به حساب می‌آید اما شاید محبوبیتی که در کرواسی از آن برخوردار است برای بسیاری غیر قابل تصور باشد و تعداد زیادی از مردم این کشور معتقد هستند که او بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال آنها به حساب می‌آید و اهمیت و ارزش بسیاری برایش قائل هستند.

2088914

راکیتیچ هم که چند سال در بارسلونا روبروی او و در تیم ملی کرواسی کنار مودریچ بازی کرد یکی از علاقمندان و طرفدارانش به حساب می‌آید. این ستاره سابق بارسا در گفت‌وگو با رسانه‌های کروات درباره این بازیکن اظهار داشت: «مودریچ خارق‌العاده است! او شماره یک است و کاری که در طول این سال‌ها انجام  داده و هنوز هم در حال انجامش است باورنکردنی و غیرواقعی است.

من اخیرا در صحبتی که برای تبریک تولدش با او داشتم به این بازیکن گفتم که ۱۸۰ بازی ملی برای تیم ملی کرواسی انجام داده و باید آماده باشد که ۱۸۰ بازی دیگر هم انجام دهد. این واقعا شوخی نبود. شاید انجام این کار برای او سخت باشد و شاید احساس درد کند اما ما باید تا زمانی که می‌توانیم از او استفاده کنیم چون مودریچ تک است و دیگر شبیه او نخواهد آمد.»

دیدگاه‌ها