کد خبر : 2073597 | 10 مهر 1403 ساعت 10:06 | 8.5K بازدید | 6 دیدگاه

اعتراف آرتتا: بازی برای پی‌اس‌جی ترسناک بود

میکل آرتتا می‌گوید بازی برای پاری سن ژرمن در سن ۱۸ سالگی با تمام ستاره‌هایی که داشت برایش ترسناک بود.

اعتراف آرتتا: بازی برای پی‌اس‌جی ترسناک بود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال سه‌شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان باید در ورزشگاه امارات روبروی پاری سن ژرمن به میدان برود و امیدوار است که بتواند با پیروزی برابر این حریف قدرتمند اولین سه امتیازش را در مسابقات فصل جدید اروپا به دست آورد.

آرتتا در حالی به عنوان سرمربی آرسنال روبروی این حریف فرانسوی به میدان خواهد رفت که پیش از این تجربه بازی با پیراهن این تیم به صورت قرضی و به مدت یک فصل در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ را داشته است و حالا باید به نوعی برای رویارویی با تیم سابقش آماده شود که اتفاق بسیار جذابی برایش خواهد بود.

این سرمربی اسپانیایی در آستانه این بازی در این باره به خبرنگاران گفت: «بازی در باشگاهی به این بزرگی که اهمیت زیادی در شهرش که شاید زیباترین شهر اروپا باشد دارد، تجربه‌ای است که تا همیشه در خاطر من خواهد ماند و هرگز آن را فراموش نخواهم کرد چون بسیار برایم جذاب بود.

2088907

در این تیم هم‌تیمی‌هایی داشتم که من را به عنوان یک بازیکن به شکلی که دوست داشتم درآوردند و فکر می‌کنم که نقش مهمی هم در شکل‌گیری من به عنوان یک سرمربی داشتند. ما رونالدینیو، جی جی اوکوچا، نیکلاس آنلکا، مائوریسیو پوچتینو و گابریل هاینزه را در این تیم داشتیم که همگی باورنکردنی بودند.

این که برای چنین تیمی با چنین ستاره‌هایی به میدان بروم برایم باورنکردنی بود. برای خانواده‌ام هم همینطور بود. ما در بارسلونا بودیم که تماسی دریافت کردیم که می‌گفت من باید وسایلم را جمع کنم و به پاریس بروم. به این اسامی نگاه کردم و با خودم گفتم واقعا؟ اما به آنجا رفتم و لوئیس فرناندز سرمربی بود و او کسی بود که به من باور داشت و مثل پسرش از من محافظت کرد.»

دیدگاه‌ها