کد خبر : 2073594 | 10 مهر 1403 ساعت 09:48 | 13.2K بازدید | 19 دیدگاه

صورت‌حساب سنگین تن‌هاخ را نگه داشته است!

منچستریونایتد در صورت اخراج اریک تن‌هاخ باید چند میلیون یورو به او پرداخت کند.

صورت‌حساب سنگین تن‌هاخ را نگه داشته است!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستریونایتد در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس باعث شده است که انتقادها از او و تیمش روز به روز بیشتر شود و شایعات بسیاری درباره احتمال اخراج او از سمتش به عنوان سرمربی این تیم به گوش برسد که خواسته بسیاری از هواداران یونایتد هم به حساب می‌آید.

این مربی هلندی فصل گذشته هم نتوانست عملکرد خوبی روی نیمکت یونایتد داشته باشد و بسیاری از هواداران این تیم منتظر اخراج او در پایان فصل بودند اما مدیران باشگاه در نهایت تصمیم گرفتند که به همکاری با مربی ادامه دهند و تنها تغییراتی در کادر فنی او ایجاد کردند اما به نظر می‌رسد که این تغییرات برای بهبود وضعیت این تیم کافی نبوده است.

2076838

شکست برابر تاتنهام کار را برای او بسیار سخت کرد و گفته می‌شود که او فقط دو بازی برابر پورتو در رقابت‌های لیگ اروپا و استون ویلا در لیگ برتر را فرصت دارد تا توانایی‌هایش را در یونایتد به اثبات برساند اما مشکل اصلی اینجاست که اخراج او از این تیم هزینه گزافی را روی دست یونایتد باقی خواهد گذاشت.

تن‌هاخ به تازگی قراردادش را به مدت یک سال دیگر هم با این باشگاه تمدید کرد و سایت گل خبر داده است که اگر یونایتد تصمیم به قطع همکاری با او داشته باشد باید مبلغی نزدیک به ۲۱ میلیون یورو را به او پرداخت کند. این در حالی است که هزینه اخراج او از این تیم در تابستانی که گذشت تنها ۱۲ میلیون یورو بود و شاید همین یکی از دلایل اصلی ادامه همکاری او با این باشگاه در هفته‌های پیش رو باشد.

دیدگاه‌ها