کد خبر : 2073590 | 10 مهر 1403 ساعت 09:14 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

تلفات عجیب المپیک برای لهستانی‌ها!

چند ستاره ستاره والیبال لهستان هنوز در گیر مصدومیت هستند.

تلفات عجیب المپیک برای لهستانی‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال لهستان که در المپیک پاریس توانست عنوان نایب قهرمانی مسابقات را کسب کند، اتفاقات زیادی پس از این مسابقات برایش به وجود آمد که باعث شد بازیکنان تیم با مصدومیت روبرو شوند.

یکی از آنها متئوش بینیک، سرعتی زن این تیم است که هنوز شرایط بازی در باشگاه زاویرچه را به دست نیاورده است، بینیک حین مسابقات المپیک با مصدومیت روبرو شد و فینال مسابقات را از دست داد. الکساندر اشلیفکا، قدرتی زن این تیم که به تیم سانتوری سانبردز ژاپن پیوسته نیز درگیر مصدومیت شده و به گفته خودش در حال مبارزه با آن است تا بتواند در هفته اول لیگ ژاپن که یازده روز دیگر برگزار می‌شود حضور داشته باشد.

پاول زاتورسکی، لیبروی سرشناس تیم ملی والیبال لهستان هم دیگر مصدوم والیبال لهستان پس از المپیک است که هنوز نتوانسته به مرز آمادگی صد درصد برسد و تیمش آسکو رسوویا را در پلاس لیگا لهستان با قدرت کامل همراهی کند.

همچنین بارتوش کورک و ویلفردو لئون نیز با مصدومیت‌هایی روبرو شدند که باعث شده نتوانند صد درصد آمادگی خود را برای باشگاه‌هایشان بگذارند. المپیک پاریس گر چه برای لهستان نقره به همراه داشت اما تلفات زیادی را از آنها گرفته به طوری که هنوز هم این بازیکنان درگیر مصدومیت هستند.

دیدگاه‌ها