کد خبر : 2073581 | 10 مهر 1403 ساعت 01:27 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: النصر هنوز نقاط ضعفی دارد

سرمربی النصر می‌گوید که تیمش نیاز به کار بیشتری روی برخی از جنبه‌های تیمی دارد.

پیولی: النصر هنوز نقاط ضعفی دارد

به گزارش "ورزش سه"، با وجود پیروزی مقابل الریان قطر با نتیجه ۲-۱ در دور دوم لیگ نخبگان آسیا، استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی النصر، از ابراز شادی بیش از حد خودداری کرد.

النصر پس از تساوی ۱-۱ مقابل الشرطه عراق و پیروزی ۲-۱ برابر الریان، ۴ امتیاز کسب کرده و تا پیش از تکمیل بازی‌های دور دوم، به همراه السد در رده دوم گروه خود قرار گرفت.

پیولی در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: «ما بازی خوبی ارائه دادیم و مهمترین چیز، کسب پیروزی بود. اما من فکر می‌کنم که تیم هنوز نقاط ضعفی دارد که باید در آینده روی آن‌ها کار کنیم.»

او افزود: «این به این معنی نیست که تیم خوب نیست، بلکه نیاز به کار بیشتری روی برخی از جنبه‌ها داریم، هرچند که نقاط قوت زیادی داریم که باعث شد مقابل الریان عملکرد خوبی نشان دهیم.»

پیولی همچنین تأکید کرد: «ما پرونده بازی با الریان را بسته‌ایم و از حالا روی بازی مقابل العروبه در دور ششم لیگ عربستان تمرکز می‌کنیم. زمان کافی در اختیار نداریم و باید به سرعت آماده شویم زیرا بازی‌ها فشرده هستند.»

2088883

پیولی در مورد دلیل تعویض سالم النجدی گفت: «این بازیکن مشکلاتی در فشار خون دارد و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.»

النصر روز شنبه، پنجم اکتبر (۱4 مهر)، میزبان العروبه خواهد بود. النصر در حال حاضر با ۱۱ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ عربستان قرار دارد.

دیدگاه‌ها