کد خبر : 2073580 | 10 مهر 1403 ساعت 01:26 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

ژست آتلیه‌ای ستاره‌های السد بعد از برد استقلال

بازیکنان السد در انتهای دیدار با استقلال، شروع به برگزاری جشن و پایکوبی کردند.

ژست آتلیه‌ای ستاره‌های السد بعد از برد استقلال

به گزارش "ورزش سه"، السد پس از شروع ناموفق در لیگ نخبگان و تساوی برابر العین و سپس شکست سنگین ۵-۱ مقابل الدحیل، توانست با پیروزی‌های اخیرش به روند مثبتی بازگردد. این تیم که زمزمه‌های اخراج سرمربی خود، فلیکس سانچز، را هم شنیده بود، با پیروزی ۴-۲ برابر الغرافه اعتماد به نفس خود را بازیافت و دوشنبه شب نیز با نتیجه ۲-۰ استقلال ایران را شکست داد. این پیروزی برای السد بسیار مهم بود و آنها پس از بازی، در مقابل دوربین باشگاه، ژست پیروزی گرفتند تا نشان دهند از بحران عبور کرده‌اند.

مهمترین بازیکن السد در این مسابقه، اکرم عفیف، ستاره تیم بود که نقش کلیدی در پیروزی تیمش ایفا کرد. او ابتدا با ارسال کرنر دقیقی که با اشتباه سیدحسین حسینی همراه شد، زمینه‌ساز گل اول شد. سپس در نیمه دوم، با گرفتن یک پنالتی حساس، خودش پشت توپ ایستاد و گل دوم را به ثمر رساند تا پیروزی السد را قطعی کند.

2088877

مشعل برشم، دروازه‌بان السد نیز یکی از عوامل اصلی این برد بود. او چندین موقعیت خطرناک استقلال را مهار کرد و مانع گلزنی گوستاوو بلانکو، ایمان سلیمی و سامان فلاح شد. برشم با واکنش‌های خوبش توانست شب موفقی را درون دروازه پشت سر بگذارد و نقش مهمی در حفظ برتری تیمش ایفا کند.

2088881

یکی از صحنه‌های حساس بازی نیز برخورد توپ به تیرک دروازه بود که به کمک برشم آمد تا او موفق به ثبت کلین‌شیت شود. این بازی نه تنها روحیه السد را تقویت کرد، بلکه نشان داد که این تیم با وجود مشکلات اولیه، هنوز از قدرت بالایی برای رقابت در لیگ نخبگان و لیگ ستارگان قطر برخوردار است.

2088880
2088879

دیدگاه‌ها